Spółdzielnia Mieszkaniowa Kwidzyn, dn. 15.03.2024r.
„Pomezania”
82-500 Kwidzyn, ul. Spółdzielcza 1
KRS 000126626
Sąd Rejonowy w Gdańsku
Tel.-fax. (55) 2793089; 2794129
NIP 581-000-49-89 REGON 000484050
Administracja Osiedli-Warsztat Remontowy
Tel.(55) 2792089; 2792975
DIN EN ISO 9001:2015
OGŁOSZENIE
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Pomezania” w Kwidzynie
informuje, że Komisja Przetargowa
w wyniku przetargu ograniczonego
z dnia 12.03.2024r.
na WYKONANIE DOCIEPLENIA W SYSTEMIE CERESIT ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH / REMONTU BALKONÓW BUDYNKU
wybrała ofertę:
Lp. |
ADRES BUDYNKU |
|
WYBRANY OFERENT |
1 |
PODJAZDOWA 5 (remont elewacji i balkonów) |
|
Usługi Ogólnobudowlane Roman Sandecki Korzeniewo, ul. Łąkowa 9, 82-500 Kwidzyn
|
2 |
MICKIEWICZA 11 (remont elewacji wschodniej i docieplenie szczytu północnego) |
|
|
3 |
MICKIEWICZA 15 (remont elewacji wschodniej i docieplenie szczytu północnego) |
|
|
4 |
MICKIEWICZA 13 (docieplenie gzymsu zachodniego z wyminą obróbek, rynien i rur spustowych) |
|
|
5 |
BRONIEWSKIEGO 2 (remont elewacji wschodniej i dwóch szczytów z remontem balkonów, remont daszków nad wejściami, docieplenie ścianek kolankowych i belek w części strychowej) |
|
|
6 |
BEMA 6 (remont balkonów 4 szt.) |
|
|
7 |
SPACEROWA 3 (remont balkonów 10 szt.) |
|
|
8 |
ODROWSKIEGO 2 (docieplenie gzymsu zachodniego z wyminą obróbek, rynien i rur spustowych) |
|
Spółdzielnia Mieszkaniowa Kwidzyn, dn. 15.03.2024r.
„Pomezania”
82-500 Kwidzyn, ul. Spółdzielcza 1
KRS 000126626
Sąd Rejonowy w Gdańsku
Tel.-fax. (55) 2793089; 2794129
NIP 581-000-49-89 REGON 000484050
Administracja Osiedli-Warsztat Remontowy
Tel.(55) 2792089; 2792975
DIN EN ISO 9001:2008
OGŁOSZENIE
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Pomezania” w Kwidzynie
informuje, że Komisja Przetargowa
w wyniku przetargu ograniczonego
z dnia 12.03.2024r.
na WYKONANIE OSŁON BALKONOWYCH I ZADASZEŃ W BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH W KWIDZYNIE BĘDĄCYCH W ZASOBACH SPÓŁDZILNI PRZY UL.
wybrała ofertę:
Lp. |
ADRES BUDYNKU |
|
WYBRANY OFERENT |
1 |
PODJAZDOWA 5 (osłony balkonowe i zadaszenia balkonów) |
|
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Krzysztof Kaczmarek Białki 16a 82-522 Sadlinki
|
2 |
BRONIEWSKIEGO 2 (osłony balkonowe) |
|
|
3 |
BEMA 6 (osłony balkonowe i zadaszenia balkonów) |
|
|
4 |
SPACEROWA 3 (osłony balkonowe i zadaszenia balkonów) |
|
|
5 |
KRAŃCOWA 17 (osłony balkonowe) |
|
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Krzysztof Kaczmarek Białki 16a 82-522 Sadlinki
|
Spółdzielnia Mieszkaniowa Kwidzyn, dn. 15.03.2024r.
„Pomezania”
82-500 Kwidzyn, ul. Spółdzielcza 1
KRS 000126626
Sąd Rejonowy w Gdańsku
Tel.-fax. (55) 2793089; 2794129
NIP 581-000-49-89 REGON 000484050
Administracja Osiedli-Warsztat Remontowy
Tel.(55) 2792089; 2792975
DIN EN ISO 9001:2008
OGŁOSZENIE
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Pomezania” w Kwidzynie
informuje, że Komisja Przetargowa
w wyniku przetargu ograniczonego
z dnia 12.03.2024r.
na WYMIANĘ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH BĘDĄCYCH W ZASOBACH SPÓŁDZILNI
wybrała ofertę:
Lp. |
ADRES BUDYNKU |
|
WYBRANY OFERENT |
1 |
BRONIEWSKIEGO 2 (wymiana drzwi wejściowych zew. 11 + 2 szt.) |
|
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „REMAL” Odysseas Tasis ul. Grunwaldzka 9 82-500 Kwidzyn
|
2 |
PODJAZDOWA 5 (wymiana okien piwnicznych 9 szt.) |
|
|
3 |
MICKIEWICZA 11 (wymiana ścianek osłonowych 5 szt.) |
|
|
4 |
MICKIEWICZA 15 (wymiana ścianek osłonowych 5 szt.) |
|
O G Ł O S Z E N I E
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA „POMEZANIA” W KWIDZYNIE, UL.SPÓŁDZIELCZA 1
OGŁASZA NA DZIEŃ 12.03.2024r. PRZETARG OGRANICZONY
NA WYKONANIE DOCIEPLENIAW SYSTEMIE CERESIT ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH/ REMONTU BALKONÓW BUDYNKÓW:
1
|
Podjazdowa 5 |
remont elewacji + remont balkonów szt. 9 + remont cokołu i remont opaski, studni okiennych + docieplenie gzymsów wraz z wymianą obróbek, rynien i rur spustowych i przebudową rewizji, wymiana parapetów + malowanie numeru administracyjnego 1 szt. |
2 |
Mickiewicza 11 |
remont elewacji wschodniej (wejściowej) + docieplenie szczytu północnego + remont cokołu i remont opaski remontowanych elewacji + docieplenie gzymsu od strony wejść wraz z wymianą obróbek, rynien i rur spustowych, wymiana parapetów na elewacji docieplanej + malowanie numerów administracyjnych 2 szt. |
3 |
Mickiewicza 15 |
remont elewacji wschodniej (wejściowej) + docieplenie szczytu północnego + remont cokołu i remont opaski remontowanych elewacji + docieplenie gzymsu od strony wejść wraz z wymianą obróbek, rynien i rur spustowych, wymiana parapetów + malowanie numerów administracyjnych 2 szt. |
4 |
Mickiewicza 13 |
docieplenie gzymsu zachodniego (od strony balkonów) wraz z wymianą obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych |
5 |
Krańcowa 17 |
remont balkonów szt. 22 wraz z dociepleniem płyt, ścian balkonowych i osłonowych balkonów |
6 |
Broniewskiego 2 |
remont elewacji wschodniej (wejściowej) i dwóch szczytów + docieplenie + wykonanie daszków z blachy nad wejściami szt. 11+2 + obróbki drzwi wejściowych po wymianie drzwi wejściowych 11+ 2 remont cokołu + docieplenie ścian kolankowych strychowych całego budynku gzymsów od strony wejść oraz od strony balkonów wraz z wymianą obróbek, rynien i rur spustowych, wymiana parapetów na elewacji docieplanej + malowanie numerów administracyjnych 2 szt. |
7 |
Bema 6 |
remont balkonów szt. 4 |
8 |
Spacerowa 3 |
remont balkonów szt. 10 |
9 |
Odrowskiego 2 |
docieplenie gzymsu północnego (od strony wejść) wraz z wymianą obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, przebudową rewizji oraz remontem kominów wentylacyjnych i ułożeniem jednej warstwy papy na dachu |
W przetargu biorą udział oferenci spełniający wymogi kryterium jakości wg arkusza ocen zgodnie z procedurą ISO po zaproszeniu do wzięcia udziału w przetargu.
Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej napisem:
„PRZETARG NA WYKONANIE REMONTU ELEWACJI I BALKONÓW - 2024”
w terminie do dnia 12.03.2024r. do godz. 9ºº w siedzibie Spółdzielni przy ul. Spółdzielczej 1, pok. nr 9.
WARUNKIEM PRZYSTAPIENIA DO PRZETARGU JEST
- wpłacenie wadium dla pozycji w wysokości :
1 |
Podjazdowa 5 |
5 000 |
2 |
Mickiewicza 11 |
10 000 |
3 |
Mickiewicza 15 |
10 000 |
4 |
Mickiewicza 13 |
3 000 |
5 |
Krańcowa 17 |
10 000 |
6 |
Broniewskiego 2 |
15 000 |
7 |
Bema 6 |
1 000 |
8 |
Spacerowa 3 |
2 000 |
9 |
Odrowskiego 2 |
3 000 |
razem |
59 000 |
w terminie do dnia 8.03.2024r. na konto Spółdzielni Mieszkaniowej „Pomezania” w Kwidzynie
BANK MILENIUM S.A. 08 1160 2202 0000 0000 6193 0116.
- złożenie kompletnej oferty, zgodnej ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
OTWARCIE OFERT NASTĄPIw obecności Komisji Przetargowej i Przedstawiciela budynku
w dniu 12.03.2024r. o godz. 1000 w biurze Spółdzielni przy ul. Staszica 24, II piętro - świetlica.
OGŁOSZENIE WYNIKÓW NASTĄPI
w dniu 15.03.2024r. o godz. 1400 na tablicy ogłoszeń w budynku przy ul. Spółdzielczej 1 i Staszica 24 oraz na E- bok oraz przesłane na e-maila podanego w zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.
Oferent wygrywający przetarg traci prawo do wpłaconego wadium w przypadku nie zawarcia umowy w terminie 7 dni roboczych od daty ogłoszenia wyników przetargu. Zwrot wadium pozostałym oferentom nastąpi w terminie 3 dni roboczych od daty ogłoszenia wyników przetargu, a wygrywającemu przetarg po podpisaniu umowy, bez doliczenia ustawowych odsetek za opóźnienie.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do unieważnienia lub odwołania przetargu w dowolnym czasie, wyboru oferenta bez podawania przyczyn jak również przeprowadzenia dodatkowych negocjacji.
Wszelkie informacje dotyczące przetargu można uzyskać pod nr tel. 55-279-20-89
- Ireneusz Milewski - Kierownik GZM
- Justyna Chodorowska – Z-ca Kierownika Działu GZM
Kwidzyn, dnia 26.02.2024r.
O G Ł O S Z E N I E
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA „POMEZANIA” W KWIDZYNIE, UL. SPÓŁDZIELCZA 1
OGŁASZA NA DZIEŃ 12.03.2024 r. PRZETARG OGRANICZONY
NA WYMIANĘ STOLARKI okiennej i drzwiowej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych,
będących w zasobach Spółdzielni w 2024
LP |
BUDYNEK |
RODZAJ STOLARKI DO WYMIANY |
WYMIARY (mm) |
ILOŚĆ (SZT.) |
ILOŚĆ KLUCZY |
OBRÓBKA |
UMIEJSCOWIENIE CENTRAL DOMOFONOWYCH |
Termin realizacji |
|||||||
1 |
Broniewskiego 2 |
Wymiana drzwi wejściowych do budynku szt. 11 + 2 (ewakuacyjne) dwuskrzydłowe jedno skrzydło stałe, ALU ciepłe
|
1450 x 2100 |
11 szt. (kl I –XI) + 2 szt. ( wyjścia ewakuacyjne kl. II i kl. V) |
Kl. I - 9 szt. Kl. II - 6 szt.- kl. przejściowa - dwa identyczne zamki Kl. III - 6 szt. Kl. IV - 6 szt. Kl. V - 6 szt. kl. przejściowa - dwa identyczne zamki Kl. VI - 6 szt. Kl. VII - 8 szt. Kl. VIII - 8 szt. Kl. IX - 8 szt. Kl. X - 8 szt. Kl. XI - 6 szt. |
bez obróbki |
przełożenie ze ściany do skrzydła stałego drzwi |
W trakcie remontu elewacji od 26/03/2024 |
|||||||
2 |
Podjazdowa 5 |
Wymiana okien piwnicznych |
55 x 50 |
9 szt. |
nie dotyczy |
bez obróbki |
nie dotyczy |
W trakcie remontu elewacji od 26/03/2024 |
|||||||
2 |
Mickiewicza 11 |
Demontaż istniejących ścianek osłonowych i montaż nowych ścianek osłonowych drzwi wejściowych ALU zimne wypełnienie płyta + szyba bezpieczna |
należy dostosować do wykonanego docieplenia |
5 szt. |
nie dotyczy |
bez obróbki |
nie dotyczy |
W trakcie remontu elewacji od 26/03/2024 |
|||||||
3 |
Mickiewicza 15 |
Demontaż istniejących ścianek osłonowych i montaż nowych ścianek osłonowych drzwi wejściowych ALU zimne wypełnienie płyta + szyba bezpieczna |
szerokość min. 80 cm należy dostosować do wykonanego docieplenia |
5 szt. |
nie dotyczy |
bez obróbki |
nie dotyczy |
W trakcie remontu elewacji od 26/03/2024 |
|
||||||
ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE:
I. STOLARKA DRZWIOWA – demontaż istniejących drzwi stalowych zewnętrznych szt. 11+2, wykonanie i montaż drzwi wejściowych zewnętrznych ALU-ciepłe szt. 11+2 o wymiarach ok.1470 x 2060 mm wypełnienie góra szyba bezpieczna dołem płyta, jedno skrzydło stałe z otworem na centralę domofonową, samozamykacz, gałko-klamka, elektrozaczep, zamek (w klatkach przejściowych ten sam zamek w obu drzwiach),ilość kuczy zgodnie z tabelą, kolor drzwi brąz, bez obróbki. Montowane drzwi powinny być wyregulowane wspólnie z drzwiami wewnętrznymi.
II. STOLARKA OKIENNA PIWNICZNA – demontaż istniejących okien drewnianych i montaż okien PCV uchylne szt. 9 o wymiarach jak w tabeli. Zamurowania dokona wykonawca remontu elewacji budynku. Szyby zespolone i montaż szyb zespolonych obustronnie bezpiecznych. Należy zachować identyczne wymiary jak w istniejącej stolarce. Współczynnik przenikania ciepła dla szyb zgodne z normą.
III. ŚCIANKI OSŁONOWE - demontaż istniejących ścianek osłonowych i montaż nowych ścianek osłonowych drzwi wejściowych ALU zimne wypełnienie dół płyta + góra szyba bezpieczna
Szczegółowy zakres robót i kolorystkę stolarki określi protokół wprowadzenia na budynek.
Oferta winna zawierać:
- cenę brutto wymiany jednej szt. drzwi wejściowych
- cenę brutto za wymianę okien piwnicznych z podaniem ceny 1 szt. okna
- cenę brutto za wymianę ścianek osłonowych drzwi wejściowych z podaniem ceny za jedną sztukę;
- szkice z wymiarami, szczegółowo określonymi dla każdej szt. stolarki z parametrami
- rodzaj profili z atestami;
- rodzaj okuć wraz z atestami;
- rodzaj szyb z podaniem współczynnika przenikania ciepła „k” wraz z atestem;
Ponad to:
- Potwierdzenie statusu prawnego prowadzonej działalności – wypis z rejestru działalności gospodarczej.
- Potwierdzenie wpłaty wadium.
- Aktualne zaświadczenie o braku zaległości podatkowych w Urzędzie Skarbowym oraz opłacaniu bieżących składek ubezpieczeniowych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych (termin ważności - 30 dni od daty wystawienia).
- Informację o liczbie zatrudnionych pracowników na czas nieokreślony oraz oświadczenie, że roboty będzie wykonywać wykwalifikowana kadra pracownicza zatrudniona na podstawie umów o pracę na czas nieokreślony.
- Wykaz podobnych prac z okresu 2019 – 2022 r.
- Referencje od zamawiających obejmujące prace z okresu 2019 – 2023 r. określające czy roboty te zostały wykonane w sposób terminowy, należyty, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną.
- Oświadczenie określające okres gwarancji (minimum 60 miesięcy od daty odbioru),
- Dane polisy ubezpieczeniowej obejmującej ubezpieczenie na pokrycie ewentualnych szkód powstałych na mieniu osób fizycznych i prawnych w trakcie trwania robót oraz w okresie obowiązywania gwarancji na roboty budowlane.
- W przypadku, gdy Wykonawca upoważnił pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy, stosowne pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie.
- Wycenę szczegółowa zawierającą szkic z wymiarami oraz szczegółowe dane stolarki.
- Zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postępowaniu przetargowym– druk w załączeniu
- Złożone dokumenty w ofercie muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do podpisania tego rodzaju dokumentów.
orazinformacje:
- czy firma jest w postępowaniu likwidacyjnym, upadłościowym lub naprawczym;
- czy są prowadzone postępowania sądowe lub egzekucyjne przeciwko firmie;
- czy firma posiada certyfikat jakości na prowadzoną działalność;
- czy firma posiada zaległości finansowe wobec innych podmiotów gospodarczych;
- czy firma posiada zaległości wobec organów z tytułu należności budżetowych;
- czy firma posiada zaległości wobec ZUS i Urzędu Skarbowego z tytułu zobowiązań podatkowych
(należy dołączyć ważne zaświadczenia).
Złożone dokumenty w ofercie muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do podpisania tego rodzaju dokumentów.
Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej napisem:
„PRZETARG NA WYMIANĘ OKIEN I DRZWI - 2024”
wterminie do dnia 12.03.2024r. do godz.9ºº w siedzibie Spółdzielni przy ul. Spółdzielczej 1, pok. nr 9.
OTWARCIE OFERT NASTĄPI w obecności Komisji Przetargowej
wdniu 12.03.2024r. o godz. 1045 w biurze Spółdzielni przy ul. Staszica 24 - świetlica
Oferenci zostaną powiadomieni o wynikach przetargu drogą elektroniczną na wskazany w ofercie adres.
OGŁOSZENIE WYNIKÓW NASTĄPI
wdniu 15.03.2024r. o godz. 14ºº na tablicy ogłoszeń w biurze Spółdzielni przy ul. Spółdzielczej 1 i Staszica 24.
WARUNKIEM PRZYSTAPIENIA DO PRZETARGU JEST:
- wpłacenie wadium w wysokości 15 000 zł w terminie do 8.02.2024r. na konto Spółdzielni Mieszkaniowej „Pomezania”
BANK MILENIUM S.A. 08-11602202-000000006-1930116
- złożenie kompletnej oferty
Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
W przetargu biorą udział oferenci indywidualni zaproszeni przez Spółdzielnię, spełniający wymogi kryterium jakości wg arkusza ocen zgodnie z procedurą ISO.
Oferent wygrywający przetarg traci prawo do wpłaconego wadium w przypadku nie zawarcia umowy w terminie 7 dni roboczych od daty ogłoszenia wyników przetargu. Zwrot wadium pozostałym oferentom nastąpi w terminie 3 dni roboczych od daty ogłoszenia wyników przetargu, a wygrywającemu przetarg po podpisaniu umowy, bez doliczenia ustawowych odsetek.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do unieważnienia lub odwołania przetargu w dowolnym czasie, wyboru oferenta bez podawania przyczyn jak również przeprowadzenia dodatkowych negocjacji.
INFORMACJA O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH
- Spółdzielnia Mieszkaniowa „Pomezania” w Kwidzynie jest Administratorem pozyskiwanych od oferentów danych osobowych, na etapie postępowania przetargowego.
- Przetwarzane przez Administratora dane osób, o których mowa w ust. 1 zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwane dalej RODO, podlegają prawnej ochronie.
- Przetwarzanie danych osób, o których mowa w ust. 1 jest niezbędne do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora i podejmowaniem czynności przed zawarciem umowy na dostawę towarów i usług.
- Prawnie uzasadnionym celem Administratora jest realizacja określonego w Statucie Spółdzielni przedmiotu działalności w ramach zaspakajania potrzeb mieszkaniowych poprzez nieustanne podnoszenie standardu zasobów mieszkaniowych, w oparciu o obowiązujący Regulamin prowadzenia przetargów na dostawę towarów i usług.
- Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO, Administrator realizuje przy zawieraniu umów.
Kwidzyn, dnia 26.02.2024r.
Załącznik do oferty przetargowej
OFERENT Kwidzyn, dnia ………………….…….
-----------------------------------------------------
-----------------------------------------------------
Tel: …………………………………………
E-mail:……………………………….….….
NIP: ………………………………….…….
ZGODA W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM
q* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich ww. danych osobowych przez administratora danych - Spółdzielnię Mieszkaniową „Pomezania” w Kwidzynie, ul. Spółdzielcza 1, 82-500 Kwidzyn (zwanej Spółdzielnią), w celu przeprowadzenia postępowania przetargowego, podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz archiwizowania danych, aż do upływu terminów przedawnienia i dochodzenia roszczeń.
q* Wyrażam zgodę na upublicznienie moich danych osobowych przez administratora danych - Spółdzielnię Mieszkaniową „Pomezania” w Kwidzynie, ul. Spółdzielcza 1, 82-500 Kwidzyn, w celu przeprowadzenia postępowania przetargowego tj. ogłoszenia wyników przetargu w siedzibie Spółdzielni oraz na stronie internetowej w zakładce E-czynsze EBOK oraz w protokołach organów Spółdzielni.
q* Wyrażam zgodę na dokonywanie doręczeń korespondencji ze Spółdzielni w formie elektronicznej ze skutkiem prawnym.
q* Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
q* Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej umieszczonej w siedzibie Spółdzielni oraz na stronie internetowej Spółdzielni, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.
q* Zapoznałem(-am) się z treścią Regulaminu przetargów na dostawę towarów i usług, który jest do wglądu w Dziale GZM.
Czytelny podpis osoby udzielającej zgodę ………………………….………………………………..
Zgoda przechowywana jest razem z dokumentacją przetargową w Dziale Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi w budynku przy ul. Staszica 24 w Kwidzynie.
* zgodę oznaczyć znakiem X
O G Ł O S Z E N I E
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA „POMEZANIA” W KWIDZYNIE, UL. SPÓŁDZIELCZA 1
OGŁASZA NA DZIEŃ 12.03.2024r.PRZETARG OGRANICZONY
NA WYKONANIE OSŁON BALKONOWYCHi ZADASZEŃ
W BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH W KWIDZYNIE PRZY ULICY
LP |
Adres budynku |
Ilość |
Rodzaj elementu |
Rodzaj / Kolor konstrukcji |
Rodzaj / Kolor wypełnienia |
|
|||||||||||
|
1 |
Podjazdowa 5 |
szt. 9 |
Osłony balkonowe - wysokość minimum 1,10 m od poziomu posadzki balkonu, długość: 1,40+1,40mb szt. 6, 2,7+1,40mb szt. 1,1,40+2,0+1,4mb szt. 2 |
Konstrukcja ze stali nierdzewnej mocowana do nowych elementów kotwiących od czoła płyt balkonowych. Prześwity miedzy elementami osłony balkonowej oraz między elementami budynku, a osłony do 0,12m |
Wypełnienie osłony z szyby bezpiecznej (mleczna) w konstrukcji ze stali nierdzewnej. |
|
||||||||||
|
szt. 4 |
daszki o powierzchni: 1,70 x 1,70m szt. 3 2,60 x 1,70m szt. 1 |
Konstrukcja ze stali nierdzewnej mocowana do nowych elementów kotwiących. Kształt daszka zgodna z dokumentacją – płaski ze spadkiem na zewnątrz |
Wypełnienie – poliwęglan lity |
|||||||||||||
2
|
Krańcowa 17 |
szt. 22 |
Osłony balkonowe - wysokość minimum 1,10 m od poziomu posadzki balkonu, długość: ok. 6,0 mb szt. 10 + 12 |
Konstrukcja aluminium malowana proszkowo w kolorze – zostanie ustalony w protokóle wprowadzenia mocowana do nowych elementów kotwiących ze stali nierdzewnej od czoła płyt |
Wypełnienie z płyty HPL gr. 6 mm w ramie aluminiowej w kolorze 0301 BS CAPUCCINO |
|
|||||||||||
3
|
Broniewskiego 2 |
szt. 77 |
Osłony balkonowe - wysokość minimum 1,10 m od poziomu posadzki balkonu, długość: ok. 3,45 mb szt. 34 + ok. 5,75 mb szt. 43 |
Konstrukcja aluminium malowana proszkowo w kolorze – zostanie ustalony w protokóle wprowadzenia mocowana do nowych elementów kotwiących ze stali nierdzewnej od czoła płyt |
Wypełnienie z płyty HPL gr. 6 mm w ramie aluminiowej w kolorze 8533 BS MACCHIATO |
|
|||||||||||
4 |
Bema 6 |
szt. 4 |
Osłony balkonowe – wysokość minimum 1,10 m od poziomu posadzki balkonu, długość: 1,2+2,9+1,2 mb szt. 4 szt. |
Konstrukcja aluminium malowana proszkowo w kolorze – brąz mocowana do nowych elementów kotwiących ze stali nierdzewnej od czoła płyt |
Wypełnienie z płyty HPL gr. 6 mm w ramie aluminiowej w kolorze 8533 BS MACCHIATO |
|
|||||||||||
|
5 |
Spacerowa 3 |
szt. 10 |
Osłony balkonowe – wysokość minimum 1,10 m od poziomu posadzki balkonu, długość: 1,2+2,9+1,2 mb szt. 10 szt. + osłona zabezpieczająca okno balkonowe 0,25+1,5+0,25 mb szt. 1 |
Konstrukcja aluminium malowana proszkowo w kolorze -brąz mocowana do nowych elementów kotwiących ze stali nierdzewnej od czoła płyt |
Wypełnienie z płyty HPL gr. 6 mm w ramie aluminiowej w kolorze 8533 BS MACCHIATO |
|
||||||||||
|
szt. 3 |
daszki o powierzchni: 3,50 x 1,70 m szt. 3
|
Konstrukcja aluminium malowana proszkowo w kolorze brąz mocowana do nowych elementów kotwiących ze stali nierdzewnej od czoła płyt. Kształt daszków jak istniejący w budynku + rynna ze sztucerem |
Wypełnienie poliwęglan komorowy przydymiony |
|
||||||||||||
Wysokość balustrad 1,10 m od poziomu posadzki logii, maksymalne prześwity do 0,12 m
ZAKRES ROBÓT – OSŁONY i DASZKI:
- Demontaż osłon istniejących, wykonanie i montaż osłon balkonowych w technologii zawartej w tabeli powyżej, mocowanie do nowych elementów kotwiących ze stali nierdzewnej,
- Wykonanie i montaż daszków ostatniej kondygnacji w technologii zawartej w tabeli powyżej. Kształt daszków Podjazdowa 5 jak w dokumentacji technicznej płaskie, z kierunkiem spadu od budynku. Kształt daszków na Spacerowej 3 łukowy, jak istniejący na budynku + rynna z rurą spustową szt. 1/ na pion balkonów
- Termin realizacji robót zostanie określony przez Zamawiającego po uwzględnieniu terminów wynikających z umów z wykonawcami remontu logii i balkonów w w/w budynkach (w okresie od 20.03.2024 do 30.10.2024r.
- Wykonawca montażu osłon i daszków winien potwierdzić termin realizacji w harmonogramie prac sporządzonym przez wykonawcę remontu elewacji budynków.
- Wykonawca remontu elewacji budynku udostępni rusztowania wykonawcy osłon.
- Po wykonaniu zakresu robót należy dostarczyć deklarację zgodności na wyrób indywidualny, odrębną na każdy budynek i każdy typ osłony i daszku
Oferta winna zawierać:
- Cenę:
ofertę cenową składa się dla każdego budynku i dla każdego rodzaju osłony, daszku, a powinna być sporządzona wg następującego wzoru:
adres budynku |
wymiar osłony w mb/ wymiar daszku w m2 |
wartość brutto za 1 mb osłony/ 1 m2 daszku zł |
wartość brutto jednej osłony/jednego daszku zł |
ilość osłon/daszków szt. |
wartość brutto pozycji zł |
wartość brutto na budynku zł |
Podjazdowa 5 Osłony ze stali nierdzewnej + szyba 9 szt. |
|
|
|
|
|
|
Daszki nad balkonami ze stali nierdzewnej + poliwęgan lity 4 szt. |
|
|
|
|
|
|
Krańcowa 17 Płyty HPL w ramie aluminiowej 22 szt. |
|
|
|
|
|
|
Broniewskiego 2 Płyty HPL w ramie aluminiowej 77 szt. |
|
|
|
|
|
|
Bema 6 Płyty HPL w ramie aluminiowej 4 szt. |
|
|
|
|
|
|
Spacerowa 3 Płyty HPL w ramie aluminiowej 10+1 szt. |
|
|
|
|
|
|
Daszki nad aluminium + poliwęgan komorowy 4 szt. |
|
|
|
|
|
|
RAZEM |
|
|
|
|
|
|
- Okres realizacji robót objętych złożona ofertą na poszczególnym budynku
- Oświadczenie określające okres gwarancji
- Potwierdzenie statusu prawnego firmy – wypis z rejestru działalności gospodarczej
- Potwierdzenie wpłaty wadium. Za termin wniesienia wadium uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
- Aktualne zaświadczenie o braku zaległości podatkowych w Urzędzie Skarbowym oraz opłacaniu bieżących składek ubezpieczeniowych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych (termin ważności 30 dni od daty wystawienia)
- Oświadczenie zawierające Informację o ilości zatrudnionych pracowników na czas nieokreślony oraz oświadczenie, że roboty będzie wykonywać wykwalifikowana kadra pracownicza zatrudniona na podstawie umów o pracę na czas nieokreślony.
- Informację techniczno-ekonomiczną zawierającą rodzaj i ilość posiadanego sprzętu wymaganego dla technologii określonej w ogłoszeniu
- Wykaz podobnych prac z okresu 2019-2023r.
- Referencje od zamawiających obejmujące prace z okresu 2019 – 2023r. Określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, w terminie.
- Ubezpieczenie od odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej obejmującej odpowiedzialność do pełnej wartości szkody, tj. wolne od franszyzy integralnej, a także z minimalną franszyzą redukcyjną.
- W przypadku, gdy Wykonawca upoważnił pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy, stosowne pełnomocnictwo.
- Zdemontowane elementy starych osłon wykonawca zutylizuje we własnym zakresie lub przekaże według dyspozycji Zamawiającego.
- Zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postępowaniu przetargowym – druk załącznik nr 1
oraz informacje:
- czy firma jest w postępowaniu likwidacyjnym, upadłościowym lub naprawczym;
- czy są prowadzone postępowania sądowe lub egzekucyjne przeciwko firmie;
- czy firma posiada certyfikat jakości na prowadzoną działalność;
- czy firma posiada zaległości finansowe wobec innych podmiotów gospodarczych;
Złożone dokumenty w ofercie muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do podpisania tego rodzaju dokumentów.
Ofertę cenową, pozostałe dokumenty, zaświadczenia składa się w 1 egz. Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej napisem „PRZETARG NA WYMIANĘ OSŁON - 2024” w terminie do dnia 12.03.2024r. do godz. 9ºº w siedzibie Spółdzielni przy ul. Spółdzielczej 1, pok. nr 9.
OTWARCIE OFERT NASTĄPIw obecności Komisji Przetargowej i Przedstawiciela Budynku w dniu 12.03.2024r. o godz. 1030 biurze Spółdzielni przy ul. Staszica 24, II piętro – świetlica
OGŁOSZENIE WYNIKÓW NASTĄPI
w dniu 15.03.2024r. o godz. 14ºº na tablicy ogłoszeń w budynku przy ul. Spółdzielczej 1 i Staszica 24 oraz na stronie internetowej Spółdzielni.
W przetargu biorą udział oferenci indywidualni zaproszeni przez Spółdzielnię, spełniający wymogi kryterium jakości wg arkusza ocen zgodnie z procedurą ISO zaproszeni do udziału w przetargu.
WARUNKIEM PRZYSTAPIENIA DO PRZETARGU JEST:
- wpłacenie wadium w wysokości 5.000 zł na każdy budynek w terminie do dnia 8.03.2024r. na konto Spółdzielni Mieszkaniowej „Pomezania” BANK MILENIUM S.A. 08-11602202-000000006-1930116
- złożenie kompletnej oferty
Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferent wygrywający przetarg traci prawo do wpłaconego wadium w przypadku nie zawarcia umowy w terminie 7 dni roboczych od daty ogłoszenia wyników przetargu. Zwrot wadium pozostałym oferentom nastąpi w terminie 3 dni roboczych od daty ogłoszenia wyników przetargu, a wygrywającemu przetarg po podpisaniu umowy, bez doliczenia ustawowych odsetek.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do unieważnienia lub odwołania przetargu w dowolnym czasie, wyboru oferenta bez podawania przyczyn jak również przeprowadzenia dodatkowych negocjacji.
Osobami uprawnionymi, z ramienia Spółdzielni, do kontaktów z oferentami są:
Ireneusz Milewski – Kierownik Działu GZM
Justyna Chodorowska – Z-ca Kierownika Działu GZM(p. nr 3)
Kontakt w siedzibie przy ul. Staszica 24 Kwidzyn tel.(55) 279 20 89 w.36.
Załącznik do oferty przetargowej
OFERENT Kwidzyn, dnia ………………….…….
-----------------------------------------------------
-----------------------------------------------------
Tel: …………………………………………
E-mail:……………………………….….….
NIP: ………………………………….…….
ZGODA W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM
q* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich ww. danych osobowych przez administratora danych - Spółdzielnię Mieszkaniową „Pomezania” w Kwidzynie, ul. Spółdzielcza 1, 82-500 Kwidzyn (zwanej Spółdzielnią), w celu przeprowadzenia postępowania przetargowego, podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz archiwizowania danych, aż do upływu terminów przedawnienia i dochodzenia roszczeń.
q* Wyrażam zgodę na upublicznienie moich danych osobowych przez administratora danych - Spółdzielnię Mieszkaniową „Pomezania” w Kwidzynie, ul. Spółdzielcza 1, 82-500 Kwidzyn, w celu przeprowadzenia postępowania przetargowego tj. ogłoszenia wyników przetargu w siedzibie Spółdzielni oraz na stronie internetowej w zakładce E-czynsze EBOK oraz w protokołach organów Spółdzielni.
q* Wyrażam zgodę na dokonywanie doręczeń korespondencji ze Spółdzielni w formie elektronicznej ze skutkiem prawnym.
q* Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
q* Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej umieszczonej w siedzibie Spółdzielni oraz na stronie internetowej Spółdzielni, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.
q* Zapoznałem(-am) się z treścią Regulaminu przetargów na dostawę towarów i usług, który jest do wglądu w Dziale GZM.
Czytelny podpis osoby udzielającej zgodę ………………………….………………………………..
Zgoda przechowywana jest razem z dokumentacją przetargową w Dziale Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi w budynku przy ul. Staszica 24 w Kwidzynie.
* zgodę oznaczyć znakiem X
Kwidzyn, dnia 26.02.2024r.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Kwidzyn, dn. 04.01.2024r.
„Pomezania”
82-500 Kwidzyn, ul. Spółdzielcza 1
KRS 000126626
Sąd Rejonowy w Gdańsku
Tel.-fax. (55) 2793089; 2794129
NIP 581-000-49-89 REGON 000484050
Administracja Osiedli-Warsztat Remontowy
Tel.(55) 2792089; 2792975
DIN EN ISO 9001:2015
OGŁOSZENIE
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Pomezania” w Kwidzynie
informuje, że Komisja Przetargowa
w wyniku przetargu ograniczonego
z dnia 02.01.2024r.
NA REMONT KLATEK SCHODOWYCH I/LUB PIWNIC W BUDYNKACH SPÓŁDZIELNI
wybrała ofertę:
Lp. |
ADRES BUDYNKU |
|
WYBRANY OFERENT |
1 |
POLNA 10 (remont klatki sch. i wiatrołapu) |
|
Usługi Ogólnobudowlane Roman Sandecki Korzeniewo, ul. Łąkowa 9, 82-500 Kwidzyn
|
2 |
GĘBIKA 7 (remont I i II klatki schodowej i wiatrołapów) |
|
|
3 |
KRAŃCOWA 12A (remont klatki schodowej) |
|
|
4 |
KRAŃCOWA 14 (malowanie klatki schodowej) |
|
Kwidzyn, dn. 04.01.2024r.
Spółdzielnia Mieszkaniowa
"Pomezania"
82-500 Kwidzyn, ul. Spółdzielcza 1
KRS 000126626
Sąd Rejonowy w Gdańsku
Tel.-fax. (55) 2793089; 2794129
NIP 581-000-49-89 REGON 000484050
Administracja Osiedli-Warsztat Remontowy
Tel.(55) 2792089; 2792975
DIN EN ISO 9001:2008
OGŁOSZENIE
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Pomezania” w Kwidzynie
informuje, że Komisja Przetargowa
w wyniku przetargu ograniczonego
z dnia 02.01.2024r.
NA WYKONANIE BALUSTRAD SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH W ZASOBACH SPÓŁDZIELNI,
BALUSTRAD SCHODÓW WEWNĘTRZNYCH REMONTOWANYCH KLATEK SCHODOWYCH W BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH
wybrała ofertę:
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe
Krzysztof Kaczmarek
Białki 16a
82-522 Sadlinki
Spółdzielnia Mieszkaniowa Kwidzyn, dn. 19.12.2023r.
„Pomezania”
82-500 Kwidzyn, ul. Spółdzielcza 1
KRS 000126626
Sąd Rejonowy w Gdańsku
Tel.-fax. (55) 2793089; 2794129
NIP 581-000-49-89 REGON 000484050
Administracja Osiedli-Warsztat Remontowy
Tel.(55) 2792089; 2792975
OGŁOSZENIE
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Pomezania” w Kwidzynie
informuje, że Komisja Przetargowa
w wyniku przetargu ograniczonego
z dnia 12.12.2023r.
NA OBSŁUGĘ ZASOBÓW
SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ „POMEZANIA” W KWIDZYNIE
POPRZEZ WDROŻENIE I MONITORING SYSTEMU
E-USŁUG DOTYCZĄCYCH GOSPODARKI I ZARZĄDZANIA MEDIAMI
(WODA, CENTRALNE OGRZEWANIE)
wybrała ofertę:
ISTA POLSKA Sp. z o.o.
Al. 29 Listopada 155C
31-406 Kraków
ODDZIAŁ GDAŃSK
Ul. Asesora 88
80-119 Gdańsk
Kwidzyn, dn. 26.04.2023 r.
OGŁOSZENIE
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Pomezania” w Kwidzynie
informuje, że Komisja Przetargowa
po rozpatrzeniu ofert złożonych w dniu 24.04.2023r.
NAUTRZYMANIE TERENÓW ZIELONYCH
BĄDĄCYCH W ZASOBACH SPÓŁDZIELNI
DOKONAŁA WYBORU OFERTY:
1.
P.H.-U. HUTMAR MARIUSZ ZABŁOŃSKI
Ul. Kościuszki 44A
82-500 Kwidzyn
na pielęgnację i koszenie trawy
2.
DENDROSERWIS Robert Porębny
Ul. Drzymały 46
82-500 Kwidzyn
na pielęgnację i cięcie żywopłotów i krzewów
Kwidzyn, dn. 4.01.2023r.
Spółdzielnia Mieszkaniowa
„Pomezania”
82-500 Kwidzyn, ul. Spółdzielcza 1
KRS 000126626
Sąd Rejonowy w Gdańsku
Tel.-fax. (55) 2793089; 2794129
NIP 581-000-49-89 REGON 000484050
Administracja Osiedli-Warsztat Remontowy
Tel.(55) 2792089; 2792975
OGŁOSZENIE
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Pomezania” w Kwidzynie
informuje, że Komisja Przetargowa
w wyniku przetargu ograniczonego
z dnia 2.01.2023r.
na REMONT KLATEK SCHODOWYCH/PIWNIC
W BUDYNKACH SPÓŁDZIELNI
wybrała ofertę:
Lp. |
ADRES BUDYNKU |
|
ILOŚĆ KLATEK |
WYBRANY OFERENT |
1 |
Kwidzyn Targowa 4 |
Remont klatki schodowej I
|
1 |
Usługi Ogólnobudowlane Roman Sandecki, Korzeniewo ul. Łąkowa 9, 82-500 Kwidzyn |
2 |
Kwidzyn Spacerowa 3 |
Remont piwnic |
- |
Usługi Ogólnobudowlane Roman Sandecki, Korzeniewo ul. Łąkowa 9, 82-500 Kwidzyn |
Kwidzyn, dn. 4.01.2023r.
„Pomezania”
82-500 Kwidzyn, ul. Spółdzielcza 1
KRS 000126626
Sąd Rejonowy w Gdańsku
Tel.-fax. (55) 2793089; 2794129
NIP 581-000-49-89 REGON 000484050
Administracja Osiedli-Warsztat Remontowy
Tel.(55) 2792089; 2792975
OGŁOSZENIE
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Pomezania” w Kwidzynie
informuje, że Komisja Przetargowa
w wyniku przetargu ograniczonego
z dnia 2.01.2023r.
na WYKONANIE I MONTAŻ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ
W ZASOBACH SPÓŁDZIELNI
wybrała ofertę:
Przedsiębiorstwo
Produkcyjno – Handlowo - Usługowe
„REMAL” Odysseas Tasis
ul. Grunwaldzka 9, 82-500 Kwidzyn
Kwidzyn, dn. 4.01.2023r.
„Pomezania”
82-500 Kwidzyn, ul. Spółdzielcza 1
KRS 000126626
Sąd Rejonowy w Gdańsku
Tel.-fax. (55) 2793089; 2794129
NIP 581-000-49-89 REGON 000484050
Administracja Osiedli-Warsztat Remontowy
Tel.(55) 2792089; 2792975
OGŁOSZENIE
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Pomezania” w Kwidzynie
informuje, że Komisja Przetargowa
w wyniku przetargu ograniczonego
z dnia 2.01.2023r.
na WYMIANA LAMP W ZASOBACH SPÓŁDZIELNI:
LP. |
ZAKRES PRAC INSTALACYJNYCH 2023 |
||
1. |
2. |
||
1 |
INSTALACJA ELEKTRYCZNA OŚWIETLENIOWA |
||
1 |
Odrowskiego 1 |
wymiana na lampy LED w korytarzach piwnicznych |
|
2 |
Bema 6 |
wymiana na lampy LED w korytarzach piwnicznych |
|
3 |
Spacerowa 3 |
wymiana na lampy LED w korytarzach piwnicznych |
|
4 |
Wschodnia 11 |
wymiana na lampy LED na klatce schodowej |
|
wymiana na lampy LED w korytarzach piwnicznych |
|||
5 |
Baczyńskiego 4 |
wymiana na lampy LED na klatce schodowej |
|
wymiana na lampy LED w korytarzach piwnicznych |
|||
6 |
Korczaka 16 |
wymiana na lampy LED na klatce schodowej |
|
wymiana na lampy LED w korytarzach piwnicznych |
|||
7 |
Gębika 7 |
wymiana na lampy LED na klatkach schodowych I-II |
|
wymiana na lampy LED w korytarzach piwnicznych |
|||
8 |
Krańcowa 17 |
wymiana na lampy LED w korytarzach piwnicznych |
|
9 |
Mieszka I1 |
wymiana na lampy LED w korytarzach piwnicznych |
|
10 |
Chrobrego 2 |
wymiana na lampy LED w korytarzach piwnicznych |
|
wymiana na lampy LED na klatkach schodowych I-V |
|||
11 |
Chrobrego 6 |
wymiana na lampy LED na klatkach schodowych I-VIII |
|
12 |
Chrobrego 8 |
wymiana na lampy LED w korytarzach piwnicznych |
wybrała ofertę:
Firmę Handlowo-Usługową Józef Tocha z siedzibą przy ul. Warszawskiej 35, 82-500 Kwidzyn
O G Ł O S Z E N I E
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA „POMEZANIA”
W KWIDZYNIE, UL. SPÓŁDZIELCZA 1
OGŁASZA NA DZIEŃ 2.01.2023 r. PRZETARG OGRANICZONY
NA REMONT KLATEK SCHODOWYCH W BUDYNKACH ZASOBU SPÓŁDZIELNI
W KWIDZYNIE PRZY UL.:
Lp. |
ADRES BUDYNKU: |
|
ILOŚĆ KLATEK |
1. |
Spacerowa 3 |
Remont piwnic |
- |
2. |
Targowa 4 |
kl. I |
1 |
ZAKRES ROBÓT ZGODNIE Z SIWZ: Szczegółowy zakres robót i technologię wykonywania określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz protokół wprowadzenia. Termin realizacji zlecenia do 31.03.2023 r.
OFERTA WINNA ZAWIERAĆ KOMPLET DOKUMENTÓW OKREŚLONYCH SPECYFIKACJĄ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej napisem:
„REMONT KLATEKI SCHODOWEJ/PIWNICY W BUDYNKU PRZY ULICY……………..”
w terminie do dnia 2.01.2022r. do godziny 9ºº w siedzibie Spółdzielni przy ul. Spółdzielczej 1, pok. nr 9.
OTWARCIE OFERT NASTĄPIw obecności przedstawicieli budynków w dniu 2.01.2023 r. o godz. 1000 w biurze Spółdzielni przy ul. Staszica 24 – świetlica
OGŁOSZENIE WYNIKÓW NASTĄPIw dniu 04.01.2023 r. o godz. 14ºº na tablicy ogłoszeń w budynku przy ul. Spółdzielczej 1 i Staszica 24. W przetargu biorą udział oferenci indywidualni zaproszeni przez Spółdzielnię, spełniający wymogi kryterium jakości wg arkusza ocen zgodnie z procedurą ISO.
WARUNKIEM PRZYSTAPIENIA DO PRZETARGU JEST:
- wpłata wadium w na konto Spółdzielni Mieszkaniowej „Pomezania” BANK MILENIUM S.A. 08 1160 2202 0000 0000 6193 0116. Kwoty wadium na poszczególne budynki określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia,
- złożenie kompletnej oferty z załącznikami.
Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferent wygrywający przetarg traci prawo do wpłaconego wadium w przypadku nie zawarcia umowy w terminie 7 dni roboczych od daty ogłoszenia wyników przetargu. Zwrot wadium pozostałym oferentom nastąpi w terminie 3 dni roboczych od daty ogłoszenia wyników przetargu, a wygrywającemu przetarg po podpisaniu umowy, bez doliczenia ustawowych odsetek.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do unieważnienia lub odwołania przetargu w dowolnym czasie bez podawania przyczyn, swobodnego wyboru oferenta jak również przeprowadzenia dodatkowych negocjacji.
O G Ł O S Z E N I E
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA „POMEZANIA” W KWIDZYNIE, UL. SPÓŁDZIELCZA 1
OGŁASZA NA DZIEŃ 2.01.2023 r. PRZETARG OGRANICZONY
NA WYMIANĘ STOLARKI okiennej i drzwiowej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych,
będących w zasobach Spółdzielni w 2023
LP |
BUDYNEK |
RODZAJ STOLARKI DO WYMIANY |
WYMIARY (mm) |
ILOŚĆ (SZT.) |
ILOŚĆ KLUCZY |
OBRÓBKA |
UMIEJSCOWIENIE CENTRAL DOMOFONOWYCH |
Termin realizacji |
||||||
1 |
Polna 2 |
Wymiana drzwi wejściowych do budynku szt. 1 dwuskrzydłowe jedno skrzydło stałe ALU ciepłe - wraz z zamurowaniem części otworu i przełożeniem domofonu
|
1450 x 2100 |
1 |
22 szt. |
Zamurowanie części otworu wstawienie drzwi. Obróbka wewnętrzna płytki, obróbka zewnętrzna po przeniesieniu domofonu uzupełnienie styropianem + siatka + klej + wyprawa |
przełożenie ze ściany do skrzydła stałego drzwi |
od 10.01.2023 do 30.04.2023 |
||||||
2 |
Krańcowa 17 |
Wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych budynku szt. 1 jednoskrzydłowe – ALU ciepłe |
1450 x 2100 |
1 |
24 szt. |
Obróbka wewnętrzna w ramach odtworzenia, obróbka zewnętrzna po przeniesieniu domofonu uzupełnienie styropianem + siatka + klej + wyprawa wraz z malowaniem |
Przełożenie ze ściany do skrzydła stałego drzwi |
od 10.01.2023 do 30.04.2023 |
||||||
3 |
Mieszka I 1 |
Wymiana szyb zespolonych na bezpieczne obustronnie szt. 72 oraz montaż klamek zamykanych na klucz dolnych okien kl. schodowych |
w istniejąca stolarkę |
4 kondygnacje x 3 szt. x 6 kl = 72 szt. |
te same wkładki we wszystkich oknach |
- |
- |
od 10.01.2023 do 30.04.2023 |
|
|||||
ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE:
I. STOLARKA DRZWIOWA – Demontaż istniejących drzwi wejściowych do budynku i montaż drzwi z aluminium ciepłe – dla drzwi zewnętrznych, z obrobieniem ościeży i ich malowaniem w ramach odtworzenia wg tabeli powyżej. Kolor brązowy, samozamykacz z blokadą, klamki, zamek z kluczami w każdych drzwiach zewnętrznych wejściowych do budynków w ilościach zgodnych z tabelą powyżej. Obróbka zgodnie z tabelą powyżej.
II. STOLARKA OKIENNA NA KLATKACH – Demontaż szyb zespolonych i montaż szyb zespolonych obustronnie bezpiecznych. Należy zachować identyczne wymiary jak w istniejącej stolarce. Współczynnik przenikania ciepła dla szyb zgodne z normą.
Szczegółowy zakres robót i kolorystkę stolarki określi protokół wprowadzenia na budynek.
Oferta winna zawierać:
- cenę brutto wymiany jednej szt. drzwi wejściowych
- cenę brutto za wymianę szyb dla danego budynku z kalkulacją szczegółową z podaniem ceny 1 szt. szyby;
- szkice z wymiarami oraz parametrami i obróbką dla poszczególnej stolarki
- rodzaj profili z atestami;
- rodzaj okuć wraz z atestami;
- rodzaj szyb z podaniem współczynnika przenikania ciepła „k” wraz z atestem;
Ponad to:
- Potwierdzenie statusu prawnego prowadzonej działalności – wypis z rejestru działalności gospodarczej.
- Potwierdzenie wpłaty wadium.
- Aktualne zaświadczenie o braku zaległości podatkowych w Urzędzie Skarbowym oraz opłacaniu bieżących składek ubezpieczeniowych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych (termin ważności - 30 dni od daty wystawienia).
- Informację o liczbie zatrudnionych pracowników na czas nieokreślony oraz oświadczenie, że roboty będzie wykonywać wykwalifikowana kadra pracownicza zatrudniona na podstawie umów o pracę na czas nieokreślony.
- Wykaz podobnych prac z okresu 2019 – 2022 r.
- Referencje od zamawiających obejmujące prace z okresu 2019 – 2022 r. określające czy roboty te zostały wykonane w sposób terminowy, należyty, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną.
- Oświadczenie określające okres gwarancji (minimum 60 miesięcy od daty odbioru),
- Dane polisy ubezpieczeniowej obejmującej ubezpieczenie na pokrycie ewentualnych szkód powstałych na mieniu osób fizycznych i prawnych w trakcie trwania robót oraz w okresie obowiązywania gwarancji na roboty budowlane.
- W przypadku, gdy Wykonawca upoważnił pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy, stosowne pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie.
- Wycenę szczegółowa zawierającą szkic z wymiarami oraz szczegółowe dane stolarki.
- Zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postępowaniu przetargowym– druk w załączeniu
- Złożone dokumenty w ofercie muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do podpisania tego rodzaju dokumentów.
orazinformacje:
- czy firma jest w postępowaniu likwidacyjnym, upadłościowym lub naprawczym;
- czy są prowadzone postępowania sądowe lub egzekucyjne przeciwko firmie;
- czy firma posiada certyfikat jakości na prowadzoną działalność;
- czy firma posiada zaległości finansowe wobec innych podmiotów gospodarczych;
- czy firma posiada zaległości wobec organów z tytułu należności budżetowych;
- czy firma posiada zaległości wobec ZUS i Urzędu Skarbowego z tytułu zobowiązań podatkowych
(należy dołączyć ważne zaświadczenia).
Złożone dokumenty w ofercie muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do podpisania tego rodzaju dokumentów.
Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej napisem:
„PRZETARG NA WYMIANĘ OKIEN I DRZWI - 2023”
wterminie do dnia 2.01.2023r. do godz.9ºº w siedzibie Spółdzielni przy ul. Spółdzielczej 1, pok. nr 9.
OTWARCIE OFERT NASTĄPI w obecności Komisji Przetargowej
wdniu 2.01.2023r. o godz. 1030 w biurze Spółdzielni przy ul. Staszica 24 - świetlica
Oferenci zostaną powiadomieni o wynikach przetargu drogą elektroniczną na wskazany w ofercie adres.
OGŁOSZENIE WYNIKÓW NASTĄPI
wdniu 4.01.2023r. o godz. 14ºº na tablicy ogłoszeń w biurze Spółdzielni przy ul. Spółdzielczej 1 i Staszica 24.
WARUNKIEM PRZYSTAPIENIA DO PRZETARGU JEST:
- wpłacenie wadium w wysokości 5 000 zł w terminie do 29.12.2022r. na konto Spółdzielni Mieszkaniowej „Pomezania”
BANK MILENIUM S.A. 08-11602202-000000006-1930116
- złożenie kompletnej oferty
Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
W przetargu biorą udział oferenci indywidualni zaproszeni przez Spółdzielnię, spełniający wymogi kryterium jakości wg arkusza ocen zgodnie z procedurą ISO.
Oferent wygrywający przetarg traci prawo do wpłaconego wadium w przypadku nie zawarcia umowy w terminie 7 dni roboczych od daty ogłoszenia wyników przetargu. Zwrot wadium pozostałym oferentom nastąpi w terminie 3 dni roboczych od daty ogłoszenia wyników przetargu, a wygrywającemu przetarg po podpisaniu umowy, bez doliczenia ustawowych odsetek.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do unieważnienia lub odwołania przetargu w dowolnym czasie, wyboru oferenta bez podawania przyczyn jak również przeprowadzenia dodatkowych negocjacji.
INFORMACJA O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH
- Spółdzielnia Mieszkaniowa „Pomezania” w Kwidzynie jest Administratorem pozyskiwanych od oferentów danych osobowych, na etapie postępowania przetargowego.
- Przetwarzane przez Administratora dane osób, o których mowa w ust. 1 zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwane dalej RODO, podlegają prawnej ochronie.
- Przetwarzanie danych osób, o których mowa w ust. 1 jest niezbędne do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora i podejmowaniem czynności przed zawarciem umowy na dostawę towarów i usług.
- Prawnie uzasadnionym celem Administratora jest realizacja określonego w Statucie Spółdzielni przedmiotu działalności w ramach zaspakajania potrzeb mieszkaniowych poprzez nieustanne podnoszenie standardu zasobów mieszkaniowych, w oparciu o obowiązujący Regulamin prowadzenia przetargów na dostawę towarów i usług.
- Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO, Administrator realizuje przy zawieraniu umów.
Kwidzyn, dnia 21.12.2022r.
Załącznik do oferty przetargowej
OFERENT Kwidzyn, dnia ………………….……
-----------------------------------------------------
-----------------------------------------------------
Tel: …………………………………………
E-mail:……………………………….….….
NIP: ………………………………….…….
ZGODA W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM
q* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich ww. danych osobowych przez administratora danych - Spółdzielnię Mieszkaniową „Pomezania” w Kwidzynie, ul. Spółdzielcza 1, 82-500 Kwidzyn (zwanej Spółdzielnią), w celu przeprowadzenia postępowania przetargowego, podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz archiwizowania danych, aż do upływu terminów przedawnienia i dochodzenia roszczeń.
q* Wyrażam zgodę na upublicznienie moich danych osobowych przez administratora danych - Spółdzielnię Mieszkaniową „Pomezania” w Kwidzynie, ul. Spółdzielcza 1, 82-500 Kwidzyn, w celu przeprowadzenia postępowania przetargowego tj. ogłoszenia wyników przetargu w siedzibie Spółdzielni oraz na stronie internetowej w zakładce E-czynsze EBOK oraz w protokołach organów Spółdzielni.
q* Wyrażam zgodę na dokonywanie doręczeń korespondencji ze Spółdzielni w formie elektronicznej ze skutkiem prawnym.
q* Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
q* Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej umieszczonej w siedzibie Spółdzielni oraz na stronie internetowej Spółdzielni, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.
q* Zapoznałem(-am) się z treścią Regulaminu przetargów na dostawę towarów i usług, który jest do wglądu w Dziale GZM.
Czytelny podpis osoby udzielającej zgodę ………………………….………………………………..
Zgoda przechowywana jest razem z dokumentacją przetargową w Dziale Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi w budynku przy ul. Staszica 24 w Kwidzynie.
* zgodę oznaczyć znakiem X
Kwidzyn, dn. 21.12.2022 r.
O G Ł O S Z E N I E
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA „POMEZANIA” W KWIDZYNIE, UL. SPÓŁDZIELCZA 1
OGŁASZA NA DZIEŃ 2.01.2023r.PRZETARG OGRANICZONY
NA WYMIANĘ LAMP W BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH W KWIDZYNIE PRZY ULICY
LP. |
ZAKRES PRAC INSTALACYJNYCH 2023 |
ilość lamp (szt.) |
||
1. |
2. |
3. |
||
1 |
INSTALACJA ELEKTRYCZNA OŚWIETLENIOWA |
289 |
||
1 |
Odrowskiego 1 |
montaż lamp LED w korytarzach piwnicznych |
18 |
|
2 |
Bema 6 |
montaż lamp LED w korytarzach piwnicznych |
6 |
|
3 |
Spacerowa 3 |
montaż lamp LED w korytarzach piwnicznych |
6 |
|
4 |
Wschodnia 11 |
montaż lamp LED na klatce schodowej |
8 |
|
montaż lamp LED w korytarzach piwnicznych |
8 |
|||
5 |
Baczyńskiego 4 |
montaż lamp LED na klatce schodowej |
14 |
|
montaż lamp LED w korytarzach piwnicznych |
9 |
|||
6 |
Korczaka 16 |
montaż lamp LED na klatce schodowej |
7 |
|
montaż lamp LED w korytarzach piwnicznych |
11 |
|||
7 |
Gębika 7 |
montaż lamp LED na klatkach schodowych I-II |
14 |
|
montaż lamp LED w korytarzach piwnicznych |
13 |
|||
8 |
Krańcowa 17 |
montaż lamp LED w korytarzach piwnicznych |
13 |
|
9 |
Mieszka I1 |
montaż lamp LED w korytarzach piwnicznych |
35 |
|
10 |
Chrobrego 2 |
montaż lamp LED w korytarzach piwnicznych |
29 |
|
montaż lamp LED na klatkach schodowych I-V |
44 |
|||
11 |
Chrobrego 6 |
montaż lamp LED na klatkach schodowych I-VIII |
48 |
|
12 |
Chrobrego 8 |
montaż lamp LED w korytarzach piwnicznych |
6 |
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi w zakresie wykonania WYMIANY LAMP NA LAMPY TYPU LED w dwóch rodzajach w nieruchomościach Spółdzielni wskazanych w tabeli wraz z demontażem włączników:
1. DIORA
2. PAULA
-
Termin realizacji robót zostanie określony przez Zamawiającego po uwzględnieniu terminów wynikających z umów z wykonawcami remontów w w/w budynkach (w okresie od 10.01.2023 do 31.10.2023r.)
Oferta winna zawierać:
- Cenę:
ofertę cenową składa się dla każdego budynku i dla każdego rodzaju lampy.
- Okres realizacji robót objętych złożona ofertą na poszczególnym budynku
- Oświadczenie określające okres gwarancji
- Potwierdzenie statusu prawnego firmy – wypis z rejestru działalności gospodarczej
- Potwierdzenie wpłaty wadium. Za termin wniesienia wadium uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
- Aktualne zaświadczenie o braku zaległości podatkowych w Urzędzie Skarbowym oraz opłacaniu bieżących składek ubezpieczeniowych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych (termin ważności 30 dni od daty wystawienia)
- Oświadczenie zawierające Informację o ilości zatrudnionych pracowników na czas nieokreślony oraz oświadczenie, że roboty będzie wykonywać wykwalifikowana kadra pracownicza zatrudniona na podstawie umów o pracę na czas nieokreślony.
- Informację techniczno-ekonomiczną zawierającą rodzaj i ilość posiadanego sprzętu wymaganego dla technologii określonej w ogłoszeniu
- Wykaz podobnych prac z okresu 2019-2022r.
- Referencje od zamawiających obejmujące prace z okresu 2019 – 2022r. Określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, w terminie.
- Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej obejmującej odpowiedzialność do pełnej wartości szkody, tj. wolne od franszyzy integralnej, a także z minimalną franszyzą redukcyjną.
- W przypadku, gdy Wykonawca upoważnił pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy, stosowne pełnomocnictwo.
- Zdemontowane elementy starych lamp wykonawca zutylizuje we własnym zakresie lub przekaże według dyspozycji Zamawiającego.
- Do oferty należy dołączyć kopię uprawnień osób, które będą realizowały zlecenie
- Deklarację na lampy
- Zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postępowaniu przetargowym – druk załącznik nr 1
oraz informacje:
- czy firma jest w postępowaniu likwidacyjnym, upadłościowym lub naprawczym;
- czy są prowadzone postępowania sądowe lub egzekucyjne przeciwko firmie;
- czy firma posiada certyfikat jakości na prowadzoną działalność;
- czy firma posiada zaległości finansowe wobec innych podmiotów gospodarczych;
Złożone dokumenty w ofercie muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do podpisania tego rodzaju dokumentów.
Ofertę cenową, pozostałe dokumenty, zaświadczenia składa się w 1 egz. Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej napisem„ PRZETARG NA WYMIANĘ LAMP - 2023” w terminie do dnia 2.01.2023r. do godz. 9ºº w siedzibie Spółdzielni przy ul. Spółdzielczej 1, pok. nr 9.
OTWARCIE OFERT NASTĄPIw obecności Komisji Przetargowej w dniu 2.01.2023r. o godz. 1015 biurze Spółdzielni przy ul. Staszica 24, II piętro – świetlica
OGŁOSZENIE WYNIKÓW NASTĄPI
w dniu 4.01.2023r. o godz. 14ºº na tablicy ogłoszeń w budynku przy ul. Spółdzielczej 1 i Staszica 24 oraz na stronie internetowej Spółdzielni.
W przetargu biorą udział oferenci indywidualni zaproszeni przez Spółdzielnię, spełniający wymogi kryterium jakości wg arkusza ocen zgodnie z procedurą ISO zaproszeni do udziału w przetargu.
WARUNKIEM PRZYSTAPIENIA DO PRZETARGU JEST:
- wpłacenie wadium w wysokości 3.000 zł na w terminie do dnia 29.12.2022r. na konto Spółdzielni Mieszkaniowej „Pomezania” BANK MILENIUM S.A. 08-11602202-000000006-1930116
- złożenie kompletnej oferty
Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferent wygrywający przetarg traci prawo do wpłaconego wadium w przypadku nie zawarcia umowy w terminie 7 dni roboczych od daty ogłoszenia wyników przetargu. Zwrot wadium pozostałym oferentom nastąpi w terminie 3 dni roboczych od daty ogłoszenia wyników przetargu, a wygrywającemu przetarg po podpisaniu umowy, bez doliczenia ustawowych odsetek.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do unieważnienia lub odwołania przetargu w dowolnym czasie, wyboru oferenta bez podawania przyczyn jak również przeprowadzenia dodatkowych negocjacji.
Osobami uprawnionymi, z ramienia Spółdzielni, do kontaktów z oferentami są:
Ireneusz Milewski – Kierownik Działu GZM
Justyna Chodorowska – Z-ca Kierownika Działu GZM(p. nr 3)
Kontakt w siedzibie przy ul. Staszica 24 Kwidzyn tel.(55) 279 20 89 w.36.
Kwidzyn, dnia 21.12.2022r.
Informacja o ochronie danych osobowych
- Spółdzielnia Mieszkaniowa „Pomezania” w Kwidzynie jest Administratorem pozyskiwanych od oferentów danych osobowych, na etapie postępowania przetargowego.
- Przetwarzane przez Administratora dane osób, o których mowa w ust. 1 zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwane dalej RODO, podlegają prawnej ochronie.
- Przetwarzanie danych osób, o których mowa w ust. 1 jest niezbędne do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora i podejmowaniem czynności przed zawarciem umowy na dostawę towarów i usług.
- Prawnie uzasadnionym celem Administratora jest realizacja określonego w Statucie Spółdzielni przedmiotu działalności w ramach zaspakajania potrzeb mieszkaniowych poprzez nieustanne podnoszenie standardu zasobów mieszkaniowych, w oparciu o obowiązujący Regulamin prowadzenia przetargów na dostawę towarów i usług.
- Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO, Administrator realizuje przy zawieraniu umów.
OFERENT Kwidzyn, dnia ………………….…….
-----------------------------------------------------
-----------------------------------------------------
Tel: …………………………………………
E-mail:……………………………….….….
NIP: ………………………………….…….
ZGODA W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM
q* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich ww. danych osobowych przez administratora danych - Spółdzielnię Mieszkaniową „Pomezania” w Kwidzynie, ul. Spółdzielcza 1, 82-500 Kwidzyn (zwanej Spółdzielnią), w celu przeprowadzenia postępowania przetargowego, podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz archiwizowania danych, aż do upływu terminów przedawnienia i dochodzenia roszczeń.
q* Wyrażam zgodę na upublicznienie moich danych osobowych przez administratora danych - Spółdzielnię Mieszkaniową „Pomezania” w Kwidzynie, ul. Spółdzielcza 1, 82-500 Kwidzyn, w celu przeprowadzenia postępowania przetargowego tj. ogłoszenia wyników przetargu w siedzibie Spółdzielni oraz na stronie internetowej w zakładce E-czynsze EBOK oraz w protokołach organów Spółdzielni.
q* Wyrażam zgodę na dokonywanie doręczeń korespondencji ze Spółdzielni w formie elektronicznej ze skutkiem prawnym.
q* Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
q* Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej umieszczonej w siedzibie Spółdzielni oraz na stronie internetowej Spółdzielni, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.
q* Zapoznałem(-am) się z treścią Regulaminu przetargów na dostawę towarów i usług, który jest do wglądu w Dziale GZM.
Czytelny podpis osoby udzielającej zgodę ………………………….………………………………..
Zgoda przechowywana jest razem z dokumentacją przetargową w Dziale Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi w budynku przy ul. Staszica 24 w Kwidzynie.
* zgodę oznaczyć znakiem X
INFORMACJA DOKUMENTY dostępne w EBOK
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Pomezania” w Kwidzynie uprzejmie informuje, że z dniem 20.09.2019r.. dokumenty w zakładce OGŁOSZENIA/PRZETARGI w pliku PRZETARGI I WYNIKI NA REMONTY I INWESTYCJE są dostępne w E-czynsze w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (EBOK) w zakładce DOKUMENTY.
O dostęp do serwisu elektronicznej obsługi użytkownika lokalu (EBOK) należy złożyć wniosek
w Dziale Czynszów przy ul. Spółdzielczej 1 w Kwidzynie pokój nr 1A, I piętro.