Spółdzielnia Mieszkaniowa Kwidzyn, dn. 15.03.2024r.
„Pomezania”
82-500 Kwidzyn, ul. Spółdzielcza 1
KRS 000126626
Sąd Rejonowy w Gdańsku
Tel.-fax. (55) 2793089; 2794129
NIP 581-000-49-89 REGON 000484050
Administracja Osiedli-Warsztat Remontowy
Tel.(55) 2792089; 2792975
DIN EN ISO 9001:2015
OGŁOSZENIE
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Pomezania” w Kwidzynie
informuje, że Komisja Przetargowa
w wyniku przetargu ograniczonego
z dnia 12.03.2024r.
na WYKONANIE DOCIEPLENIA W SYSTEMIE CERESIT ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH / REMONTU BALKONÓW BUDYNKU
wybrała ofertę:
Lp. |
ADRES BUDYNKU |
|
WYBRANY OFERENT |
1 |
PODJAZDOWA 5 (remont elewacji i balkonów) |
|
Usługi Ogólnobudowlane Roman Sandecki Korzeniewo, ul. Łąkowa 9, 82-500 Kwidzyn
|
2 |
MICKIEWICZA 11 (remont elewacji wschodniej i docieplenie szczytu północnego) |
|
|
3 |
MICKIEWICZA 15 (remont elewacji wschodniej i docieplenie szczytu północnego) |
|
|
4 |
MICKIEWICZA 13 (docieplenie gzymsu zachodniego z wyminą obróbek, rynien i rur spustowych) |
|
|
5 |
BRONIEWSKIEGO 2 (remont elewacji wschodniej i dwóch szczytów z remontem balkonów, remont daszków nad wejściami, docieplenie ścianek kolankowych i belek w części strychowej) |
|
|
6 |
BEMA 6 (remont balkonów 4 szt.) |
|
|
7 |
SPACEROWA 3 (remont balkonów 10 szt.) |
|
|
8 |
ODROWSKIEGO 2 (docieplenie gzymsu zachodniego z wyminą obróbek, rynien i rur spustowych) |
|
Spółdzielnia Mieszkaniowa Kwidzyn, dn. 15.03.2024r.
„Pomezania”
82-500 Kwidzyn, ul. Spółdzielcza 1
KRS 000126626
Sąd Rejonowy w Gdańsku
Tel.-fax. (55) 2793089; 2794129
NIP 581-000-49-89 REGON 000484050
Administracja Osiedli-Warsztat Remontowy
Tel.(55) 2792089; 2792975
DIN EN ISO 9001:2008
OGŁOSZENIE
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Pomezania” w Kwidzynie
informuje, że Komisja Przetargowa
w wyniku przetargu ograniczonego
z dnia 12.03.2024r.
na WYKONANIE OSŁON BALKONOWYCH I ZADASZEŃ W BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH W KWIDZYNIE BĘDĄCYCH W ZASOBACH SPÓŁDZILNI PRZY UL.
wybrała ofertę:
Lp. |
ADRES BUDYNKU |
|
WYBRANY OFERENT |
1 |
PODJAZDOWA 5 (osłony balkonowe i zadaszenia balkonów) |
|
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Krzysztof Kaczmarek Białki 16a 82-522 Sadlinki
|
2 |
BRONIEWSKIEGO 2 (osłony balkonowe) |
|
|
3 |
BEMA 6 (osłony balkonowe i zadaszenia balkonów) |
|
|
4 |
SPACEROWA 3 (osłony balkonowe i zadaszenia balkonów) |
|
|
5 |
KRAŃCOWA 17 (osłony balkonowe) |
|
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Krzysztof Kaczmarek Białki 16a 82-522 Sadlinki
|
Spółdzielnia Mieszkaniowa Kwidzyn, dn. 15.03.2024r.
„Pomezania”
82-500 Kwidzyn, ul. Spółdzielcza 1
KRS 000126626
Sąd Rejonowy w Gdańsku
Tel.-fax. (55) 2793089; 2794129
NIP 581-000-49-89 REGON 000484050
Administracja Osiedli-Warsztat Remontowy
Tel.(55) 2792089; 2792975
DIN EN ISO 9001:2008
OGŁOSZENIE
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Pomezania” w Kwidzynie
informuje, że Komisja Przetargowa
w wyniku przetargu ograniczonego
z dnia 12.03.2024r.
na WYMIANĘ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH BĘDĄCYCH W ZASOBACH SPÓŁDZILNI
wybrała ofertę:
Lp. |
ADRES BUDYNKU |
|
WYBRANY OFERENT |
1 |
BRONIEWSKIEGO 2 (wymiana drzwi wejściowych zew. 11 + 2 szt.) |
|
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „REMAL” Odysseas Tasis ul. Grunwaldzka 9 82-500 Kwidzyn
|
2 |
PODJAZDOWA 5 (wymiana okien piwnicznych 9 szt.) |
|
|
3 |
MICKIEWICZA 11 (wymiana ścianek osłonowych 5 szt.) |
|
|
4 |
MICKIEWICZA 15 (wymiana ścianek osłonowych 5 szt.) |
|
O G Ł O S Z E N I E
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA „POMEZANIA” W KWIDZYNIE, UL.SPÓŁDZIELCZA 1
OGŁASZA NA DZIEŃ 12.03.2024r. PRZETARG OGRANICZONY
NA WYKONANIE DOCIEPLENIAW SYSTEMIE CERESIT ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH/ REMONTU BALKONÓW BUDYNKÓW:
1
|
Podjazdowa 5 |
remont elewacji + remont balkonów szt. 9 + remont cokołu i remont opaski, studni okiennych + docieplenie gzymsów wraz z wymianą obróbek, rynien i rur spustowych i przebudową rewizji, wymiana parapetów + malowanie numeru administracyjnego 1 szt. |
2 |
Mickiewicza 11 |
remont elewacji wschodniej (wejściowej) + docieplenie szczytu północnego + remont cokołu i remont opaski remontowanych elewacji + docieplenie gzymsu od strony wejść wraz z wymianą obróbek, rynien i rur spustowych, wymiana parapetów na elewacji docieplanej + malowanie numerów administracyjnych 2 szt. |
3 |
Mickiewicza 15 |
remont elewacji wschodniej (wejściowej) + docieplenie szczytu północnego + remont cokołu i remont opaski remontowanych elewacji + docieplenie gzymsu od strony wejść wraz z wymianą obróbek, rynien i rur spustowych, wymiana parapetów + malowanie numerów administracyjnych 2 szt. |
4 |
Mickiewicza 13 |
docieplenie gzymsu zachodniego (od strony balkonów) wraz z wymianą obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych |
5 |
Krańcowa 17 |
remont balkonów szt. 22 wraz z dociepleniem płyt, ścian balkonowych i osłonowych balkonów |
6 |
Broniewskiego 2 |
remont elewacji wschodniej (wejściowej) i dwóch szczytów + docieplenie + wykonanie daszków z blachy nad wejściami szt. 11+2 + obróbki drzwi wejściowych po wymianie drzwi wejściowych 11+ 2 remont cokołu + docieplenie ścian kolankowych strychowych całego budynku gzymsów od strony wejść oraz od strony balkonów wraz z wymianą obróbek, rynien i rur spustowych, wymiana parapetów na elewacji docieplanej + malowanie numerów administracyjnych 2 szt. |
7 |
Bema 6 |
remont balkonów szt. 4 |
8 |
Spacerowa 3 |
remont balkonów szt. 10 |
9 |
Odrowskiego 2 |
docieplenie gzymsu północnego (od strony wejść) wraz z wymianą obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, przebudową rewizji oraz remontem kominów wentylacyjnych i ułożeniem jednej warstwy papy na dachu |
W przetargu biorą udział oferenci spełniający wymogi kryterium jakości wg arkusza ocen zgodnie z procedurą ISO po zaproszeniu do wzięcia udziału w przetargu.
Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej napisem:
„PRZETARG NA WYKONANIE REMONTU ELEWACJI I BALKONÓW - 2024”
w terminie do dnia 12.03.2024r. do godz. 9ºº w siedzibie Spółdzielni przy ul. Spółdzielczej 1, pok. nr 9.
WARUNKIEM PRZYSTAPIENIA DO PRZETARGU JEST
- wpłacenie wadium dla pozycji w wysokości :
1 |
Podjazdowa 5 |
5 000 |
2 |
Mickiewicza 11 |
10 000 |
3 |
Mickiewicza 15 |
10 000 |
4 |
Mickiewicza 13 |
3 000 |
5 |
Krańcowa 17 |
10 000 |
6 |
Broniewskiego 2 |
15 000 |
7 |
Bema 6 |
1 000 |
8 |
Spacerowa 3 |
2 000 |
9 |
Odrowskiego 2 |
3 000 |
razem |
59 000 |
w terminie do dnia 8.03.2024r. na konto Spółdzielni Mieszkaniowej „Pomezania” w Kwidzynie
BANK MILENIUM S.A. 08 1160 2202 0000 0000 6193 0116.
- złożenie kompletnej oferty, zgodnej ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
OTWARCIE OFERT NASTĄPIw obecności Komisji Przetargowej i Przedstawiciela budynku
w dniu 12.03.2024r. o godz. 1000 w biurze Spółdzielni przy ul. Staszica 24, II piętro - świetlica.
OGŁOSZENIE WYNIKÓW NASTĄPI
w dniu 15.03.2024r. o godz. 1400 na tablicy ogłoszeń w budynku przy ul. Spółdzielczej 1 i Staszica 24 oraz na E- bok oraz przesłane na e-maila podanego w zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.
Oferent wygrywający przetarg traci prawo do wpłaconego wadium w przypadku nie zawarcia umowy w terminie 7 dni roboczych od daty ogłoszenia wyników przetargu. Zwrot wadium pozostałym oferentom nastąpi w terminie 3 dni roboczych od daty ogłoszenia wyników przetargu, a wygrywającemu przetarg po podpisaniu umowy, bez doliczenia ustawowych odsetek za opóźnienie.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do unieważnienia lub odwołania przetargu w dowolnym czasie, wyboru oferenta bez podawania przyczyn jak również przeprowadzenia dodatkowych negocjacji.
Wszelkie informacje dotyczące przetargu można uzyskać pod nr tel. 55-279-20-89
- Ireneusz Milewski - Kierownik GZM
- Justyna Chodorowska – Z-ca Kierownika Działu GZM
Kwidzyn, dnia 26.02.2024r.
O G Ł O S Z E N I E
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA „POMEZANIA” W KWIDZYNIE, UL. SPÓŁDZIELCZA 1
OGŁASZA NA DZIEŃ 12.03.2024 r. PRZETARG OGRANICZONY
NA WYMIANĘ STOLARKI okiennej i drzwiowej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych,
będących w zasobach Spółdzielni w 2024
LP |
BUDYNEK |
RODZAJ STOLARKI DO WYMIANY |
WYMIARY (mm) |
ILOŚĆ (SZT.) |
ILOŚĆ KLUCZY |
OBRÓBKA |
UMIEJSCOWIENIE CENTRAL DOMOFONOWYCH |
Termin realizacji |
|||||||
1 |
Broniewskiego 2 |
Wymiana drzwi wejściowych do budynku szt. 11 + 2 (ewakuacyjne) dwuskrzydłowe jedno skrzydło stałe, ALU ciepłe
|
1450 x 2100 |
11 szt. (kl I –XI) + 2 szt. ( wyjścia ewakuacyjne kl. II i kl. V) |
Kl. I - 9 szt. Kl. II - 6 szt.- kl. przejściowa - dwa identyczne zamki Kl. III - 6 szt. Kl. IV - 6 szt. Kl. V - 6 szt. kl. przejściowa - dwa identyczne zamki Kl. VI - 6 szt. Kl. VII - 8 szt. Kl. VIII - 8 szt. Kl. IX - 8 szt. Kl. X - 8 szt. Kl. XI - 6 szt. |
bez obróbki |
przełożenie ze ściany do skrzydła stałego drzwi |
W trakcie remontu elewacji od 26/03/2024 |
|||||||
2 |
Podjazdowa 5 |
Wymiana okien piwnicznych |
55 x 50 |
9 szt. |
nie dotyczy |
bez obróbki |
nie dotyczy |
W trakcie remontu elewacji od 26/03/2024 |
|||||||
2 |
Mickiewicza 11 |
Demontaż istniejących ścianek osłonowych i montaż nowych ścianek osłonowych drzwi wejściowych ALU zimne wypełnienie płyta + szyba bezpieczna |
należy dostosować do wykonanego docieplenia |
5 szt. |
nie dotyczy |
bez obróbki |
nie dotyczy |
W trakcie remontu elewacji od 26/03/2024 |
|||||||
3 |
Mickiewicza 15 |
Demontaż istniejących ścianek osłonowych i montaż nowych ścianek osłonowych drzwi wejściowych ALU zimne wypełnienie płyta + szyba bezpieczna |
szerokość min. 80 cm należy dostosować do wykonanego docieplenia |
5 szt. |
nie dotyczy |
bez obróbki |
nie dotyczy |
W trakcie remontu elewacji od 26/03/2024 |
|
||||||
ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE:
I. STOLARKA DRZWIOWA – demontaż istniejących drzwi stalowych zewnętrznych szt. 11+2, wykonanie i montaż drzwi wejściowych zewnętrznych ALU-ciepłe szt. 11+2 o wymiarach ok.1470 x 2060 mm wypełnienie góra szyba bezpieczna dołem płyta, jedno skrzydło stałe z otworem na centralę domofonową, samozamykacz, gałko-klamka, elektrozaczep, zamek (w klatkach przejściowych ten sam zamek w obu drzwiach),ilość kuczy zgodnie z tabelą, kolor drzwi brąz, bez obróbki. Montowane drzwi powinny być wyregulowane wspólnie z drzwiami wewnętrznymi.
II. STOLARKA OKIENNA PIWNICZNA – demontaż istniejących okien drewnianych i montaż okien PCV uchylne szt. 9 o wymiarach jak w tabeli. Zamurowania dokona wykonawca remontu elewacji budynku. Szyby zespolone i montaż szyb zespolonych obustronnie bezpiecznych. Należy zachować identyczne wymiary jak w istniejącej stolarce. Współczynnik przenikania ciepła dla szyb zgodne z normą.
III. ŚCIANKI OSŁONOWE - demontaż istniejących ścianek osłonowych i montaż nowych ścianek osłonowych drzwi wejściowych ALU zimne wypełnienie dół płyta + góra szyba bezpieczna
Szczegółowy zakres robót i kolorystkę stolarki określi protokół wprowadzenia na budynek.
Oferta winna zawierać:
- cenę brutto wymiany jednej szt. drzwi wejściowych
- cenę brutto za wymianę okien piwnicznych z podaniem ceny 1 szt. okna
- cenę brutto za wymianę ścianek osłonowych drzwi wejściowych z podaniem ceny za jedną sztukę;
- szkice z wymiarami, szczegółowo określonymi dla każdej szt. stolarki z parametrami
- rodzaj profili z atestami;
- rodzaj okuć wraz z atestami;
- rodzaj szyb z podaniem współczynnika przenikania ciepła „k” wraz z atestem;
Ponad to:
- Potwierdzenie statusu prawnego prowadzonej działalności – wypis z rejestru działalności gospodarczej.
- Potwierdzenie wpłaty wadium.
- Aktualne zaświadczenie o braku zaległości podatkowych w Urzędzie Skarbowym oraz opłacaniu bieżących składek ubezpieczeniowych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych (termin ważności - 30 dni od daty wystawienia).
- Informację o liczbie zatrudnionych pracowników na czas nieokreślony oraz oświadczenie, że roboty będzie wykonywać wykwalifikowana kadra pracownicza zatrudniona na podstawie umów o pracę na czas nieokreślony.
- Wykaz podobnych prac z okresu 2019 – 2022 r.
- Referencje od zamawiających obejmujące prace z okresu 2019 – 2023 r. określające czy roboty te zostały wykonane w sposób terminowy, należyty, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną.
- Oświadczenie określające okres gwarancji (minimum 60 miesięcy od daty odbioru),
- Dane polisy ubezpieczeniowej obejmującej ubezpieczenie na pokrycie ewentualnych szkód powstałych na mieniu osób fizycznych i prawnych w trakcie trwania robót oraz w okresie obowiązywania gwarancji na roboty budowlane.
- W przypadku, gdy Wykonawca upoważnił pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy, stosowne pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie.
- Wycenę szczegółowa zawierającą szkic z wymiarami oraz szczegółowe dane stolarki.
- Zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postępowaniu przetargowym– druk w załączeniu
- Złożone dokumenty w ofercie muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do podpisania tego rodzaju dokumentów.
orazinformacje:
- czy firma jest w postępowaniu likwidacyjnym, upadłościowym lub naprawczym;
- czy są prowadzone postępowania sądowe lub egzekucyjne przeciwko firmie;
- czy firma posiada certyfikat jakości na prowadzoną działalność;
- czy firma posiada zaległości finansowe wobec innych podmiotów gospodarczych;
- czy firma posiada zaległości wobec organów z tytułu należności budżetowych;
- czy firma posiada zaległości wobec ZUS i Urzędu Skarbowego z tytułu zobowiązań podatkowych
(należy dołączyć ważne zaświadczenia).
Złożone dokumenty w ofercie muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do podpisania tego rodzaju dokumentów.
Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej napisem:
„PRZETARG NA WYMIANĘ OKIEN I DRZWI - 2024”
wterminie do dnia 12.03.2024r. do godz.9ºº w siedzibie Spółdzielni przy ul. Spółdzielczej 1, pok. nr 9.
OTWARCIE OFERT NASTĄPI w obecności Komisji Przetargowej
wdniu 12.03.2024r. o godz. 1045 w biurze Spółdzielni przy ul. Staszica 24 - świetlica
Oferenci zostaną powiadomieni o wynikach przetargu drogą elektroniczną na wskazany w ofercie adres.
OGŁOSZENIE WYNIKÓW NASTĄPI
wdniu 15.03.2024r. o godz. 14ºº na tablicy ogłoszeń w biurze Spółdzielni przy ul. Spółdzielczej 1 i Staszica 24.
WARUNKIEM PRZYSTAPIENIA DO PRZETARGU JEST:
- wpłacenie wadium w wysokości 15 000 zł w terminie do 8.02.2024r. na konto Spółdzielni Mieszkaniowej „Pomezania”
BANK MILENIUM S.A. 08-11602202-000000006-1930116
- złożenie kompletnej oferty
Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
W przetargu biorą udział oferenci indywidualni zaproszeni przez Spółdzielnię, spełniający wymogi kryterium jakości wg arkusza ocen zgodnie z procedurą ISO.
Oferent wygrywający przetarg traci prawo do wpłaconego wadium w przypadku nie zawarcia umowy w terminie 7 dni roboczych od daty ogłoszenia wyników przetargu. Zwrot wadium pozostałym oferentom nastąpi w terminie 3 dni roboczych od daty ogłoszenia wyników przetargu, a wygrywającemu przetarg po podpisaniu umowy, bez doliczenia ustawowych odsetek.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do unieważnienia lub odwołania przetargu w dowolnym czasie, wyboru oferenta bez podawania przyczyn jak również przeprowadzenia dodatkowych negocjacji.
INFORMACJA O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH
- Spółdzielnia Mieszkaniowa „Pomezania” w Kwidzynie jest Administratorem pozyskiwanych od oferentów danych osobowych, na etapie postępowania przetargowego.
- Przetwarzane przez Administratora dane osób, o których mowa w ust. 1 zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwane dalej RODO, podlegają prawnej ochronie.
- Przetwarzanie danych osób, o których mowa w ust. 1 jest niezbędne do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora i podejmowaniem czynności przed zawarciem umowy na dostawę towarów i usług.
- Prawnie uzasadnionym celem Administratora jest realizacja określonego w Statucie Spółdzielni przedmiotu działalności w ramach zaspakajania potrzeb mieszkaniowych poprzez nieustanne podnoszenie standardu zasobów mieszkaniowych, w oparciu o obowiązujący Regulamin prowadzenia przetargów na dostawę towarów i usług.
- Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO, Administrator realizuje przy zawieraniu umów.
Kwidzyn, dnia 26.02.2024r.
Załącznik do oferty przetargowej
OFERENT Kwidzyn, dnia ………………….…….
-----------------------------------------------------
-----------------------------------------------------
Tel: …………………………………………
E-mail:……………………………….….….
NIP: ………………………………….…….
ZGODA W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM
q* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich ww. danych osobowych przez administratora danych - Spółdzielnię Mieszkaniową „Pomezania” w Kwidzynie, ul. Spółdzielcza 1, 82-500 Kwidzyn (zwanej Spółdzielnią), w celu przeprowadzenia postępowania przetargowego, podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz archiwizowania danych, aż do upływu terminów przedawnienia i dochodzenia roszczeń.
q* Wyrażam zgodę na upublicznienie moich danych osobowych przez administratora danych - Spółdzielnię Mieszkaniową „Pomezania” w Kwidzynie, ul. Spółdzielcza 1, 82-500 Kwidzyn, w celu przeprowadzenia postępowania przetargowego tj. ogłoszenia wyników przetargu w siedzibie Spółdzielni oraz na stronie internetowej w zakładce E-czynsze EBOK oraz w protokołach organów Spółdzielni.
q* Wyrażam zgodę na dokonywanie doręczeń korespondencji ze Spółdzielni w formie elektronicznej ze skutkiem prawnym.
q* Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
q* Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej umieszczonej w siedzibie Spółdzielni oraz na stronie internetowej Spółdzielni, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.
q* Zapoznałem(-am) się z treścią Regulaminu przetargów na dostawę towarów i usług, który jest do wglądu w Dziale GZM.
Czytelny podpis osoby udzielającej zgodę ………………………….………………………………..
Zgoda przechowywana jest razem z dokumentacją przetargową w Dziale Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi w budynku przy ul. Staszica 24 w Kwidzynie.
* zgodę oznaczyć znakiem X
O G Ł O S Z E N I E
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA „POMEZANIA” W KWIDZYNIE, UL. SPÓŁDZIELCZA 1
OGŁASZA NA DZIEŃ 12.03.2024r.PRZETARG OGRANICZONY
NA WYKONANIE OSŁON BALKONOWYCHi ZADASZEŃ
W BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH W KWIDZYNIE PRZY ULICY
LP |
Adres budynku |
Ilość |
Rodzaj elementu |
Rodzaj / Kolor konstrukcji |
Rodzaj / Kolor wypełnienia |
|
|||||||||||
|
1 |
Podjazdowa 5 |
szt. 9 |
Osłony balkonowe - wysokość minimum 1,10 m od poziomu posadzki balkonu, długość: 1,40+1,40mb szt. 6, 2,7+1,40mb szt. 1,1,40+2,0+1,4mb szt. 2 |
Konstrukcja ze stali nierdzewnej mocowana do nowych elementów kotwiących od czoła płyt balkonowych. Prześwity miedzy elementami osłony balkonowej oraz między elementami budynku, a osłony do 0,12m |
Wypełnienie osłony z szyby bezpiecznej (mleczna) w konstrukcji ze stali nierdzewnej. |
|
||||||||||
|
szt. 4 |
daszki o powierzchni: 1,70 x 1,70m szt. 3 2,60 x 1,70m szt. 1 |
Konstrukcja ze stali nierdzewnej mocowana do nowych elementów kotwiących. Kształt daszka zgodna z dokumentacją – płaski ze spadkiem na zewnątrz |
Wypełnienie – poliwęglan lity |
|||||||||||||
2
|
Krańcowa 17 |
szt. 22 |
Osłony balkonowe - wysokość minimum 1,10 m od poziomu posadzki balkonu, długość: ok. 6,0 mb szt. 10 + 12 |
Konstrukcja aluminium malowana proszkowo w kolorze – zostanie ustalony w protokóle wprowadzenia mocowana do nowych elementów kotwiących ze stali nierdzewnej od czoła płyt |
Wypełnienie z płyty HPL gr. 6 mm w ramie aluminiowej w kolorze 0301 BS CAPUCCINO |
|
|||||||||||
3
|
Broniewskiego 2 |
szt. 77 |
Osłony balkonowe - wysokość minimum 1,10 m od poziomu posadzki balkonu, długość: ok. 3,45 mb szt. 34 + ok. 5,75 mb szt. 43 |
Konstrukcja aluminium malowana proszkowo w kolorze – zostanie ustalony w protokóle wprowadzenia mocowana do nowych elementów kotwiących ze stali nierdzewnej od czoła płyt |
Wypełnienie z płyty HPL gr. 6 mm w ramie aluminiowej w kolorze 8533 BS MACCHIATO |
|
|||||||||||
4 |
Bema 6 |
szt. 4 |
Osłony balkonowe – wysokość minimum 1,10 m od poziomu posadzki balkonu, długość: 1,2+2,9+1,2 mb szt. 4 szt. |
Konstrukcja aluminium malowana proszkowo w kolorze – brąz mocowana do nowych elementów kotwiących ze stali nierdzewnej od czoła płyt |
Wypełnienie z płyty HPL gr. 6 mm w ramie aluminiowej w kolorze 8533 BS MACCHIATO |
|
|||||||||||
|
5 |
Spacerowa 3 |
szt. 10 |
Osłony balkonowe – wysokość minimum 1,10 m od poziomu posadzki balkonu, długość: 1,2+2,9+1,2 mb szt. 10 szt. + osłona zabezpieczająca okno balkonowe 0,25+1,5+0,25 mb szt. 1 |
Konstrukcja aluminium malowana proszkowo w kolorze -brąz mocowana do nowych elementów kotwiących ze stali nierdzewnej od czoła płyt |
Wypełnienie z płyty HPL gr. 6 mm w ramie aluminiowej w kolorze 8533 BS MACCHIATO |
|
||||||||||
|
szt. 3 |
daszki o powierzchni: 3,50 x 1,70 m szt. 3
|
Konstrukcja aluminium malowana proszkowo w kolorze brąz mocowana do nowych elementów kotwiących ze stali nierdzewnej od czoła płyt. Kształt daszków jak istniejący w budynku + rynna ze sztucerem |
Wypełnienie poliwęglan komorowy przydymiony |
|
||||||||||||
Wysokość balustrad 1,10 m od poziomu posadzki logii, maksymalne prześwity do 0,12 m
ZAKRES ROBÓT – OSŁONY i DASZKI:
- Demontaż osłon istniejących, wykonanie i montaż osłon balkonowych w technologii zawartej w tabeli powyżej, mocowanie do nowych elementów kotwiących ze stali nierdzewnej,
- Wykonanie i montaż daszków ostatniej kondygnacji w technologii zawartej w tabeli powyżej. Kształt daszków Podjazdowa 5 jak w dokumentacji technicznej płaskie, z kierunkiem spadu od budynku. Kształt daszków na Spacerowej 3 łukowy, jak istniejący na budynku + rynna z rurą spustową szt. 1/ na pion balkonów
- Termin realizacji robót zostanie określony przez Zamawiającego po uwzględnieniu terminów wynikających z umów z wykonawcami remontu logii i balkonów w w/w budynkach (w okresie od 20.03.2024 do 30.10.2024r.
- Wykonawca montażu osłon i daszków winien potwierdzić termin realizacji w harmonogramie prac sporządzonym przez wykonawcę remontu elewacji budynków.
- Wykonawca remontu elewacji budynku udostępni rusztowania wykonawcy osłon.
- Po wykonaniu zakresu robót należy dostarczyć deklarację zgodności na wyrób indywidualny, odrębną na każdy budynek i każdy typ osłony i daszku
Oferta winna zawierać:
- Cenę:
ofertę cenową składa się dla każdego budynku i dla każdego rodzaju osłony, daszku, a powinna być sporządzona wg następującego wzoru:
adres budynku |
wymiar osłony w mb/ wymiar daszku w m2 |
wartość brutto za 1 mb osłony/ 1 m2 daszku zł |
wartość brutto jednej osłony/jednego daszku zł |
ilość osłon/daszków szt. |
wartość brutto pozycji zł |
wartość brutto na budynku zł |
Podjazdowa 5 Osłony ze stali nierdzewnej + szyba 9 szt. |
|
|
|
|
|
|
Daszki nad balkonami ze stali nierdzewnej + poliwęgan lity 4 szt. |
|
|
|
|
|
|
Krańcowa 17 Płyty HPL w ramie aluminiowej 22 szt. |
|
|
|
|
|
|
Broniewskiego 2 Płyty HPL w ramie aluminiowej 77 szt. |
|
|
|
|
|
|
Bema 6 Płyty HPL w ramie aluminiowej 4 szt. |
|
|
|
|
|
|
Spacerowa 3 Płyty HPL w ramie aluminiowej 10+1 szt. |
|
|
|
|
|
|
Daszki nad aluminium + poliwęgan komorowy 4 szt. |
|
|
|
|
|
|
RAZEM |
|
|
|
|
|
|
- Okres realizacji robót objętych złożona ofertą na poszczególnym budynku
- Oświadczenie określające okres gwarancji
- Potwierdzenie statusu prawnego firmy – wypis z rejestru działalności gospodarczej
- Potwierdzenie wpłaty wadium. Za termin wniesienia wadium uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
- Aktualne zaświadczenie o braku zaległości podatkowych w Urzędzie Skarbowym oraz opłacaniu bieżących składek ubezpieczeniowych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych (termin ważności 30 dni od daty wystawienia)
- Oświadczenie zawierające Informację o ilości zatrudnionych pracowników na czas nieokreślony oraz oświadczenie, że roboty będzie wykonywać wykwalifikowana kadra pracownicza zatrudniona na podstawie umów o pracę na czas nieokreślony.
- Informację techniczno-ekonomiczną zawierającą rodzaj i ilość posiadanego sprzętu wymaganego dla technologii określonej w ogłoszeniu
- Wykaz podobnych prac z okresu 2019-2023r.
- Referencje od zamawiających obejmujące prace z okresu 2019 – 2023r. Określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, w terminie.
- Ubezpieczenie od odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej obejmującej odpowiedzialność do pełnej wartości szkody, tj. wolne od franszyzy integralnej, a także z minimalną franszyzą redukcyjną.
- W przypadku, gdy Wykonawca upoważnił pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy, stosowne pełnomocnictwo.
- Zdemontowane elementy starych osłon wykonawca zutylizuje we własnym zakresie lub przekaże według dyspozycji Zamawiającego.
- Zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postępowaniu przetargowym – druk załącznik nr 1
oraz informacje:
- czy firma jest w postępowaniu likwidacyjnym, upadłościowym lub naprawczym;
- czy są prowadzone postępowania sądowe lub egzekucyjne przeciwko firmie;
- czy firma posiada certyfikat jakości na prowadzoną działalność;
- czy firma posiada zaległości finansowe wobec innych podmiotów gospodarczych;
Złożone dokumenty w ofercie muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do podpisania tego rodzaju dokumentów.
Ofertę cenową, pozostałe dokumenty, zaświadczenia składa się w 1 egz. Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej napisem „PRZETARG NA WYMIANĘ OSŁON - 2024” w terminie do dnia 12.03.2024r. do godz. 9ºº w siedzibie Spółdzielni przy ul. Spółdzielczej 1, pok. nr 9.
OTWARCIE OFERT NASTĄPIw obecności Komisji Przetargowej i Przedstawiciela Budynku w dniu 12.03.2024r. o godz. 1030 biurze Spółdzielni przy ul. Staszica 24, II piętro – świetlica
OGŁOSZENIE WYNIKÓW NASTĄPI
w dniu 15.03.2024r. o godz. 14ºº na tablicy ogłoszeń w budynku przy ul. Spółdzielczej 1 i Staszica 24 oraz na stronie internetowej Spółdzielni.
W przetargu biorą udział oferenci indywidualni zaproszeni przez Spółdzielnię, spełniający wymogi kryterium jakości wg arkusza ocen zgodnie z procedurą ISO zaproszeni do udziału w przetargu.
WARUNKIEM PRZYSTAPIENIA DO PRZETARGU JEST:
- wpłacenie wadium w wysokości 5.000 zł na każdy budynek w terminie do dnia 8.03.2024r. na konto Spółdzielni Mieszkaniowej „Pomezania” BANK MILENIUM S.A. 08-11602202-000000006-1930116
- złożenie kompletnej oferty
Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferent wygrywający przetarg traci prawo do wpłaconego wadium w przypadku nie zawarcia umowy w terminie 7 dni roboczych od daty ogłoszenia wyników przetargu. Zwrot wadium pozostałym oferentom nastąpi w terminie 3 dni roboczych od daty ogłoszenia wyników przetargu, a wygrywającemu przetarg po podpisaniu umowy, bez doliczenia ustawowych odsetek.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do unieważnienia lub odwołania przetargu w dowolnym czasie, wyboru oferenta bez podawania przyczyn jak również przeprowadzenia dodatkowych negocjacji.
Osobami uprawnionymi, z ramienia Spółdzielni, do kontaktów z oferentami są:
Ireneusz Milewski – Kierownik Działu GZM
Justyna Chodorowska – Z-ca Kierownika Działu GZM(p. nr 3)
Kontakt w siedzibie przy ul. Staszica 24 Kwidzyn tel.(55) 279 20 89 w.36.
Załącznik do oferty przetargowej
OFERENT Kwidzyn, dnia ………………….…….
-----------------------------------------------------
-----------------------------------------------------
Tel: …………………………………………
E-mail:……………………………….….….
NIP: ………………………………….…….
ZGODA W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM
q* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich ww. danych osobowych przez administratora danych - Spółdzielnię Mieszkaniową „Pomezania” w Kwidzynie, ul. Spółdzielcza 1, 82-500 Kwidzyn (zwanej Spółdzielnią), w celu przeprowadzenia postępowania przetargowego, podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz archiwizowania danych, aż do upływu terminów przedawnienia i dochodzenia roszczeń.
q* Wyrażam zgodę na upublicznienie moich danych osobowych przez administratora danych - Spółdzielnię Mieszkaniową „Pomezania” w Kwidzynie, ul. Spółdzielcza 1, 82-500 Kwidzyn, w celu przeprowadzenia postępowania przetargowego tj. ogłoszenia wyników przetargu w siedzibie Spółdzielni oraz na stronie internetowej w zakładce E-czynsze EBOK oraz w protokołach organów Spółdzielni.
q* Wyrażam zgodę na dokonywanie doręczeń korespondencji ze Spółdzielni w formie elektronicznej ze skutkiem prawnym.
q* Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
q* Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej umieszczonej w siedzibie Spółdzielni oraz na stronie internetowej Spółdzielni, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.
q* Zapoznałem(-am) się z treścią Regulaminu przetargów na dostawę towarów i usług, który jest do wglądu w Dziale GZM.
Czytelny podpis osoby udzielającej zgodę ………………………….………………………………..
Zgoda przechowywana jest razem z dokumentacją przetargową w Dziale Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi w budynku przy ul. Staszica 24 w Kwidzynie.
* zgodę oznaczyć znakiem X
Kwidzyn, dnia 26.02.2024r.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Kwidzyn, dn. 04.01.2024r.
„Pomezania”
82-500 Kwidzyn, ul. Spółdzielcza 1
KRS 000126626
Sąd Rejonowy w Gdańsku
Tel.-fax. (55) 2793089; 2794129
NIP 581-000-49-89 REGON 000484050
Administracja Osiedli-Warsztat Remontowy
Tel.(55) 2792089; 2792975
DIN EN ISO 9001:2015
OGŁOSZENIE
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Pomezania” w Kwidzynie
informuje, że Komisja Przetargowa
w wyniku przetargu ograniczonego
z dnia 02.01.2024r.
NA REMONT KLATEK SCHODOWYCH I/LUB PIWNIC W BUDYNKACH SPÓŁDZIELNI
wybrała ofertę:
Lp. |
ADRES BUDYNKU |
|
WYBRANY OFERENT |
1 |
POLNA 10 (remont klatki sch. i wiatrołapu) |
|
Usługi Ogólnobudowlane Roman Sandecki Korzeniewo, ul. Łąkowa 9, 82-500 Kwidzyn
|
2 |
GĘBIKA 7 (remont I i II klatki schodowej i wiatrołapów) |
|
|
3 |
KRAŃCOWA 12A (remont klatki schodowej) |
|
|
4 |
KRAŃCOWA 14 (malowanie klatki schodowej) |
|
Kwidzyn, dn. 04.01.2024r.
Spółdzielnia Mieszkaniowa
"Pomezania"
82-500 Kwidzyn, ul. Spółdzielcza 1
KRS 000126626
Sąd Rejonowy w Gdańsku
Tel.-fax. (55) 2793089; 2794129
NIP 581-000-49-89 REGON 000484050
Administracja Osiedli-Warsztat Remontowy
Tel.(55) 2792089; 2792975
DIN EN ISO 9001:2008
OGŁOSZENIE
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Pomezania” w Kwidzynie
informuje, że Komisja Przetargowa
w wyniku przetargu ograniczonego
z dnia 02.01.2024r.
NA WYKONANIE BALUSTRAD SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH W ZASOBACH SPÓŁDZIELNI,
BALUSTRAD SCHODÓW WEWNĘTRZNYCH REMONTOWANYCH KLATEK SCHODOWYCH W BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH
wybrała ofertę:
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe
Krzysztof Kaczmarek
Białki 16a
82-522 Sadlinki
Spółdzielnia Mieszkaniowa Kwidzyn, dn. 19.12.2023r.
„Pomezania”
82-500 Kwidzyn, ul. Spółdzielcza 1
KRS 000126626
Sąd Rejonowy w Gdańsku
Tel.-fax. (55) 2793089; 2794129
NIP 581-000-49-89 REGON 000484050
Administracja Osiedli-Warsztat Remontowy
Tel.(55) 2792089; 2792975
OGŁOSZENIE
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Pomezania” w Kwidzynie
informuje, że Komisja Przetargowa
w wyniku przetargu ograniczonego
z dnia 12.12.2023r.
NA OBSŁUGĘ ZASOBÓW
SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ „POMEZANIA” W KWIDZYNIE
POPRZEZ WDROŻENIE I MONITORING SYSTEMU
E-USŁUG DOTYCZĄCYCH GOSPODARKI I ZARZĄDZANIA MEDIAMI
(WODA, CENTRALNE OGRZEWANIE)
wybrała ofertę:
ISTA POLSKA Sp. z o.o.
Al. 29 Listopada 155C
31-406 Kraków
ODDZIAŁ GDAŃSK
Ul. Asesora 88
80-119 Gdańsk